Dzisiaj jest 26 lip 2025, 9:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2009, 16:34 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 16:16
Posty: 4
Pojazd:
Witam. Posiadam Aprilię RX 50 z 2003 roku. Na wysokich obrotach (podczas jazdy i na luzie) gdy puszczam manetkę gazu, z cylindra dochodzi dziwny szum (podobne do obijania się bardzo lekkich metalowych części). Może to być wina pierścieni na tłoku?
Kolejnym problemem jest gaśnięcie silnika po około 15 sekundach (podczas postoju-bez dodawania gazu). Silnik nie chce także zapalić po nocy (trzeba "kopnąć" około 10 razy żeby odpalił). Mam również problem z przednim kołem... Mam dość zużyte już klocki i koło strasznie piszczy. Może to być wina klocków? (wyczytałem w internecie, że to może być łożysko). Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 16:36 przez raven9470, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 16:56 
Zbanowany

Rejestracja: 21 kwie 2009, 11:35
Posty: 125
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
pierścienie ci dzwonią :/ do wymiany
gaśnie dlatego ze nie utrzymuje obrotów (pewnie nie ma kompresji)
ale jak hamujesz ci piszczą?ja tak mam bo mam zużyte już trochu klocki,nie są dobrej firmy i dlatego :/ trochu się zużyły i efekt jest :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 17:10 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 16:16
Posty: 4
Pojazd:
Koło mi piszczy cały czas jak się kręci (przerywany pisk). Do wymiany same pierścienie czy cały tłok? Cylindra chyba nie trzeba szlifować/wymieniać? Jeśli to są pierścienie to nie powinna moc się zmniejszyć? Bo póki co różnicy nie odczuwam...


Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 18:06 przez raven9470, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 20:02 
Zbanowany

Rejestracja: 21 kwie 2009, 11:35
Posty: 125
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
najlepiej cały tłok,nie opłaca się samych pierścieni wymieniać!jeśli nie masz porysowanego cylindra to nie musisz robić szlifa! :) chyba że już jest podjechany cylek :/
Jeśli tylko dzwonią to nie :P ale jeśli np: pierścionek ci by poszedł to będzie odczuwalność spadku mocy :/
zmierz sobie ciśnienie na tłoku!i napisz jakie masz?


Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 20:04 przez Darek042494, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 20:30 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 16:16
Posty: 4
Pojazd:
Darek042494 pisze:
Jeśli tylko dzwonią to nie

Tak, tylko dzwonią... Moc jest cały czas taka sama... Można na takich jeździć czy lepiej wymienić (czy może się od tego coś popsuć)? Co do ciśnienia na tłoku to podam dopiero po weekendzie bo motor stoi na działce... Taki tłok by pasował?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 25c82e08fa


Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 20:32 przez raven9470, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Niemożna na takich pierścieniach nie jeździj, jeśli nie chcesz wymieniać całego cylka:) to 1, 2 nie wiemy jaki masz cylinder i wg także nie możemy ci powiedzieć czy ten tłok będzie pasować, po 3 to nie muszą koniecznie być pierścienie może to być Igiełkowe łożysko Sworznia.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 20:45 
*

Rejestracja: 13 maja 2009, 16:16
Posty: 4
Pojazd:
SuzKamo pisze:
nie wiemy jaki masz cylinder i wg także nie możemy ci powiedzieć czy ten tłok będzie pasować

Motor kupiłem kilka dni temu i niestety nie wiem co to za cylinder... W tych sprawach jestem zielony...
SuzKamo pisze:
nie muszą koniecznie być pierścienie może to być Igiełkowe łożysko Sworznia

Można to sprawdzić poprzez zmierzenie ciśnienia na tłoku?


Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 20:45 przez raven9470, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2009, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Skoro seryjny to powinien tłok spasować ale jeśli masz seryjny cylek.

Łożysko sprawdzisz gdy ściągniesz tłok:P Na takiej rureczce (sworzniu) jest.




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy