Dzisiaj jest 19 sie 2025, 16:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lis 2011, 22:03 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
Siema
Myslalem nad podniesieniem cylindra tak jak ma stage6 r/t
Przyjmujac ze r/t ma 105 przepustowosci czyli okolo 2,3 cm podniesienia nadrabia kompresja.
Nie wiem czy przy zwyklej 70 street race bedzie taka kompresja by odpalil.?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 3:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Chcesz dać grubszą uszczelke ?
Po co ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 11:43 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
No własnie sie nad tym zastanawiam czy by przybylo na mocy troche czy tylko straci kompresje..
Na francuskich forach tak robia i jest 2 -3 km w gore bo zwieksza sie komora spalania i dochodzi do wiekszego wybuchu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 12:04 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
stage 6 R/t jest podniesioyn poniewa wał do tego cylka ma dłuzszy korbowód




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 12:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
SadurSr pisze:
No własnie sie nad tym zastanawiam czy by przybylo na mocy troche czy tylko straci kompresje..

Straci... Zmniejszysz sprężanie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 13:37 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Chyba obniżyć ,nie podwyżyć.Jak obniżysz i nic nie będzie tarło to powinieneś uzyskać większe ciśnienie ,a co za tym idzie i moc.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 17:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 21:31
Posty: 68
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
No ludu przeciez im mniejsza komora tym lepsza moc to poco ludzie planuja glowice zeby zwiekszyc moc
a cylek ktory sie podwyzsza albo jest wyzszy ma do tego secjalny wal np jak bb 44 z 39,2 serjnego to tak:P ale tak sie traci w h wiem bo zrobilem tak w sr to mi niechciala drygnac 49km/h i zmienilem w trybie blyskawicy i 100:P
[pozdreki




_________________

Yamaha tzr Custom End swap NSR Orange perła dawaj:P::




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy