Dzisiaj jest 05 sie 2025, 14:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2011, 1:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Witam.

W najbliższym czasie będę wymieniał cylinder na streetrace`a i mam pytanie: czy muszę przy tym wymienić membranki w zaworze? Teraz mam metalowe z dużym przebiegiem (27000km na seryjnym cylku) i trochę się martwię, czy mi się one nie rozpadną i nie uszkodzą nowego cylka tfu!

Pozatym przy malossim sporcie i przy polinim sporcie membranki są w zestawie, a tu nie dają żadnych, a chyba do mocniejszego cylka powinny być trochę twardsze?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 1:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Zobacz w jakim stanie są, chociaż wypadało by je wymienić ale szczerze to wątpię że membranki by tyle wytrzymały :P


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 1:34 przez Scania124L420, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 1:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Poważnie 27000 mają i są szczelne, bo niedawno sprawdzałem.
Ok, to teraz inaczej zapytam: Czy zawór tec sport dałby radę na streetracie?

link http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... ef48c21e35




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 2:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Nom, a czemu by nie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 2:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Kupiłem BWS, pojeździłem ze 4 lata.
Dobiłem przebieg do około 23.000km. Cylek i tłok orginał (bez szlifu). Odkreciłem zawór i membrany ktore tam były zapewne znajdowały tam się od nowości.
O dziwo były równiutkie i bez jakichkolwiek uszkodzeń.
Zakładałem nowy cylek 70cc i stwierdziłem ze wymienie sobie na te które dołączył Malossi.
Były to te carbonowe. Po chyba 1000 km zdjąłem zawór i jedna płytka miała małe ukruszenie !
Co zrobiłem ? Założyłem spowrotem stare fabryczne :)
Po pewnym czasie znów tam zajrzałem i wynik był pozytywny. Membrany fabryczne całe i równo przylegające :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Fajnie, w koncu wiem o co chodzi z tymi sportowymi zaworami. Ten tec ma membranki z włokna szklanego, wiec go sobie daruje.

A jak to jest mozliwe, zeby metalowe membranki sie połamały? Pare osob pisało, ze miały cos takiego. Carbonowe rozumiem, ale blaszane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 13:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
patrolek pisze:
A jak to jest mozliwe, zeby metalowe membranki sie połamały?

Możliwe ale baaaardzo rzadko sie to zdarza.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy