Dzisiaj jest 27 lip 2025, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaka klasa?
Post: 03 gru 2011, 0:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Do jakiej klasy tuningu należy teraz moja SRka?:)
Setup:
-cylek Malossi MHR Replica
-wydech(będzie Polini For Race 3)
-gaźnik 21
-wario Hebo NG
-sprzęgło Tec Evo Racing
-dzwon Polini Evo
-króciec Stage6
-stożek Polini Airbox
-przeciwtalerz Polini
-wał Top Racing by Hanus
-łożyska NTN C3
-łożysko korbowodu Polini Evo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 0:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Sam cylinder to chyba poziom race, wydech pod race a z całą resztą kwalifikuje się na racing/evolution




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 1:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Zazwyczaj ludzie kierują się za głosem serca, czyli cylka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 10:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Replica to jest chyba mid-race.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 10:19 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:34
Posty: 368
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
Racing. Chociaz ja bym dal mocniejszy wydech :)




_________________

Malaguti F12 LC 50ccm

malaf12 pisze:
weżyk od paliwa podpina sie do tego gdzie mała dziurka a tam gdzie duża podpina sie podcisnienie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
dla mnie to mocy racing albo żeby ładnie wyglądało można napisać racing/evo




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 10:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
To już racing jest,ale wydech to tak na biedę już. :)




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 13:47 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
cylek niby jest klasy racing ale ani niema dzielonego kanału i ma dwa pierścienie. moim zdaniem to jest mid-race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 13:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
kowal_KV_2T pisze:
cylek niby jest klasy racing ale ani niema dzielonego kanału i ma dwa pierścienie. moim zdaniem to jest mid-race

Dokładnie racing/evo to jak by miał cylinder MHR
A to to jest taki se racing :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 13:08
Posty: 121
Pojazd:
MHR Replica racing/evo? :shock:

To jest midrace... ew. racing ale nie EVO! Przecież on wykreca maksymalnie do 12-13 PS ... :mrgreen: To nie jest zwykły MHR tylko Replica!


Ostatnio zmieniony 03 gru 2011, 16:37 przez Czechuś, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Na 100% Mid-race..To jest cylek tej samej klasy co Hebo Manston Replica :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 17:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
CEzary rs... pisze:
Na 100% Mid-race..To jest cylek tej samej klasy co Hebo Manston Replica :lol:

NOT!
Hebo manston replica to już racing po pierwsze jest jeden pierścien a po drugie jest mocniejszy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 17:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
hubert514, Hebo MR jest to klasa Mid-Race...A to ze mocniejszy od MHR Replica to się zgodzę...Jest spora róznica w mocy :lol: :lol: :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 17:37 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
HMR jest to racing bo ma jeden pierścien i dzielony kanał wydechowy ale malossi mhr to mid-race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2011, 17:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Sorry panowie ale pozwolę sobie zacytowac opis Hebo MR "Młodszy brat Hebo Manston Racing. Świetnie wykonany aluminiowy cylinder klasy midrace z dzielonym oknem wydechowym i modułową głowicą, dysponujący największą mocą na średnich obrotach w swojej klasie.".....

Sorry że się czepiam ale i tak nadal uważam że to MHR Replica i HMR jest to klasa Mid-Race ale Hebo ma większą moc :P :P :P




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy