Dzisiaj jest 07 lip 2025, 9:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: pytania
Post: 07 gru 2011, 16:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Witam
Będę zmieniać cylinder za jakiś czas i mam kilka pytań.

1. Na co uważać przy zmianie cylindra, wiem że zabezpieczenia potrafią latać, wiem żeby dobrze założyć zabezpieczenia i nie pokrzywić korbowodu oraz zatkać szmatką otwór, tłok strzałką do dołu, i wszystkie śruby na krzyż do tego pierścieni nie połamać.
2. Jaką świece do malossi sport 70cc, teraz mam BPR7HS, ale do malossiego jest dedykowana BR8HS, ale czy nic się nie popali w elektryce czy jakieś podobne scenariusze, bo ona ma inną ciepłote a ja nie ogarniam tego. Tutaj mam mały pomocnik link
3. Jak wygląda regulacja gaźnika po zmianie cylindra, przecież jak będzie rozregulowany to zatre go zanim wyjade z garażu.
4. Jaka dysza do gaźnika 12/13 (seria) do cylka malossi sport 70, stożek mam. W seri jest bodajże 70/75.
5. Jaka dysza do gaźnika 17,5 do tego samego cylka.
6. Tak wygląda tłok i zabezpieczenia w malossim sporcie : link
czy zabezpieczenia założyć tak?? :
link
7. Który pierścień na góre który na dół. Zamki jak ustawić ??
8. Jaki olej na docieranie, jaki na jazdę codzienną ??( kontkretnie, jakiś "model")
9. Słyszałem że "Na docierce 1:33 a przy normalnej jezdzie 1:40" ktoś potwierdzi ??
10. Ta tabelka jest dobra ?? link

Przepraszam że tak dużo ale ja chce miec cycuś glancuś pi**unia


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
1- wszystko wiesz
2- polecam świeće irydową obojętnie jakiej firmy
3-pierwszy raz jak go odpalisz to niech pochodzi z 10-15 min na wolnych obrotach potem jak się rozgrzeje to możesz regulować, nie powinien się tak szybko zatrzeć.
4-dysza minimum 95
5- dokładnie Ci nie powiem bo zależy jaki filtr masz
6- tak, tak
7-pierścienie obojętnie jak, byle byś na zamach ustawił każdy
8- Castrol Power Racing 2t polecam.
9- ja nigdy nie robię mieszanki, ale to prawda, że na dotarciu musi byc trochę więcej oleju niż przy normalnym użytkowaniu.
10- nie radził bym się wzorowac na takich tabelkach, tylko na opiniach innych ludzi.

Myślę, że pomogłem :)




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 16:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Rafcio825, jasne że pomogłeś :) A mam pytanie do Cb. jak to nigdy mieszanki nie robisz ?? :D ciśniesz na automacie?? Bo ja sie boje, bo nie wiem w jakim stosunku pompuje no i jak się coś popsuje to lipton, a tak to wiem ile ml nalałem i wtedy na pewniaka cisnę.

A te zamki na tłoku to są takie "nadlewy" metalu, tak ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Dawdoo pisze:
A te zamki na tłoku to są takie "nadlewy" metalu, tak ??


Tak, są to takie ''wypuski'' w miejscu na pierscienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dawdoo, Tak jak napisał sebek_97, są to takie wypustki a co do mieszanki to ufam dozownikowi :) Jeszcze mnie nie zawiódł.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 20:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ja dozownikom w tuningach nie ufam radze robi mieszanke nic Cie to nie kosztuje a cylindra nie zatrzesz.

Co do docierania to byle nie na full syntetyku. Docieraj na półsyntetyku albo mineralnym co do stosunku niech wypowie się ktoś inny.

Warto również zwrócic uwage na rowki gdzie wchodzą zabezpieczenia. Ja zawsze sprawdzałem czy jest odpowiednio obrobiony czy jakies opiłki nie został w razie czego oczyścic.

Co do zabezpieczeń polecam takie jak na zdjęciu ale troche dłuższe i zagięte do dołu.
Bardzo ułatwia włożenie zawsze na takich jeździłem.
Rafcio825, z tymi tabelami to święta prawda, nie warto najlepiej jak wypowedzą się użytkownicy którzy przetestowali daną mieszanke na tym cylku.:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
hubert514 pisze:
Docieraj na półsyntetyku albo mineralnym co do stosunku niech wypowie się ktoś inny.


Na mineralnym? :| Mineralny to sie leje do wyżyłowanych na maxa silników co się nadają już na złom.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 22:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
hmm to ja zrobie nowy temat bo tutaj o co innego pytalem :D


Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 22:59 przez Dawdoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 22:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Co wy gadacie xD
Toż to mineralny to najzwyklejszy olej, który daje najwieksze tarcie.
Rafcio825, Docieraj na syntetyku 1000 km żeliwo ja na półsyntetyku lub mineralnym dotre o połowe krócej.
Zresztą w bibliotece w dziale ogólne jest ciekawy art na temat docierania poczytajcie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 22:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
no własnie :D chyba mi sie coś poyeabao




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 22:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Dawdoo, Ja Ci dobrze radze docieraj byle nie na syntetyku. A właśnie jak juz pisałem wyżej w bibliotece są 2 tematy na temat docierania zachęcam do przeczytania bo pisali je naprawde ogarnięci i znający się na rzeczy ludzie:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy