Dzisiaj jest 19 sie 2025, 15:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2011, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
witam.
mam problem z regulacją
tak w iglicy jest ustawione na środku 3
skuter odpala tylko na ssaniu ręczne
po kilku minutach jak się rozgrzeje to się wyłącza ssanie
a skuter spada z obrotów i nie chce jechać
na ssaniu mi wyciągnie spokojnie 25km/h a z górki nawet 35km/h do 40km/h

i co mam zrobić skuter jest cały seryjny :?:

dzięki wszystkim za pomoc




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
moze za malo paliwa ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 11:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Spróbuj zwiększyc mieszanke podnosząc iglice, bo z tego wynika że dostaje za mało paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
W tym przypadku tylko dysza i nie ma co podnosić iglicy dlatego że iglicą regulujemy jeżeli motorek ma moc wszystko dobrze ale gwałtownie otwierajac przepustnice dusi się. A jeżeli była by to przepustnica to na otwartej na max było by dobrze i by osiągnął swoją moc. Jak masz zamnontowany filtr ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2009, 11:07
Posty: 88
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Dysza większa, iglica na środku i odpowiednio wyregulować mieszanke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
filtr mam seryjny
a jaką dysze mu dać




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
aha a jak podniosłem iglice na 4 to kompletnie daje gazu a on UUUU i słaby jest
nie znam się na dyszach zaproponujcie coś
da ktoś lin mam gazniki mk (org.)




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Najlepiej nagraj filmik jak silnik pracuje, wtedy cos doradzimy. Jak chcesz zobaczyc jaka masz dysze, musisz odkrecic dekielek gaznika i zobaczyc numer na dyszy.

Tak napisałes, ze nie wiadomo, czy masz ssanie reczne, czy auto. Jak reczne, to ssaniem mozesz zwiekszyc dawke paliwa, jak na ssaniu bedzie lepiej, znaczy ze za mało paliwa dostaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
no na ssaniu jest lepiej a mam ręczne
a silnik bardzo ładnie chodzi :wink:




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Skoro na ssaniu jest lepiej to na 100% za mało benzyny w mieszance. Zobacz jaka masz dysze głowna w gazniku i zmien na 5-10% wieksza.

A wczesniej jak jezdziles to dobrze było? Czy kupiłes sqta juz takiego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
no było tak
raz kiedyś jechał 40 az 60-70km/h i tak na około jak mu dałem od razu gaz to UUuuuuuuuuu i spadał a jak powoli to się bujnął :D




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Szybkie odkrecenie manetki i przerywanie - zapinka na iglicy w doł - powinno byc lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
to co mam zrobić dysze ???
i coś jeszcze :?:




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Przestaw zapinke na iglicy nizej, daj wieksza dysze głowna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2011, 8:35
Posty: 17
Pojazd:
o ile niżej ??? na 1 czy 2




_________________

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
<<Red rOx by SierSZeń>>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
O 1 najpierw, mozesz dla porownania dac na sam doł jeszcze, ale przy serii watpie, zeby iglica na sam doł było dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy