Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2011, 18:27 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
mam pytanie czy próg ma jakieś konsekwencje ? nie ma go dookoła w jedym miejscu jest w innym nie ma dziwne ale jest i jest delikatny co oddać cyl do szlifu?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 18:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Tuleja najważniejsza jest w miejscu gdzie pracują pierścienie. Także próg mało ważny.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 18:57 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
tu jest oks ale tenn próg przez niego nie ma słabszej kompresji?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
Tuleja najważniejsza jest w miejscu gdzie pracują pierścienie. Także próg mało ważny.


Próg Ci nigdy nie powstanie na wysokości pierścieni.

Skoro się zrobił to jest oznaka zużycia cylindra a jeżeli jest nierównomierny to tym gorzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 19:36 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
więc szlif :|




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
dokładsnie bedzie sie nadawał do szlifu :D




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 19:39 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 17:41
Posty: 148
Pojazd:
też uważam ,że szlif ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 19:44 
Zbanowany

Rejestracja: 25 gru 2011, 21:49
Posty: 19
Lokalizacja: brac wache do evo
Pojazd:
Hahahh nie no bez znaczenia... Pomyśl. Jak jest wytarty to jest luz i jak jest luz to ucieka kompresja. Ale powiem że miałem wielki próg i jakoś chodziło. Na malutkim można jeździć. Ale niedługo będzie coraz gorzej palić itd.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 19:53 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
dziś poszedł do szlifu :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy