Dzisiaj jest 27 lip 2025, 13:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2011, 14:07 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
Siema.
Mam skuter generic cracker ,przytarłem w nim cylek oryginalny i kupiłem nowy cylinder tec'a 50 wszystko ładnie założyłem poskręcałem ,wyczyściłem itp gazniczek zalany paliwem i dopiero gdzies od 20 kopa zapalił zagadał chwile i zgasł,teraz już wgl cięzko pali co 5 kopnięcie może zapali, pochodzi z 3 sekundy i gaśnie.Gaznik w różnych pozyjach iglica na trzecim ząbku.
Próbowałem regulować powietrzem ale też lipa ;/ odpale pochodzi chwile ,dodam gazu robi buu i gaśnie.
Nie wiem o co mu chodzi ,jak będziecie wiedzieć co z tym zrobić to piszcie.
Podaje gg jkbc 614254


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Witeks61, Może "lipna" świeca :) Wymień na nową :D




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 14:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
sciagnij filtr powietrza i zatkaj wlot reką odchylając co chwile i w tym samym czasie próbuj zapalic.




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 14:43 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
Tom_Q świeca była wymieniana na nówke NGK.
szymon113 spróbuje ale nie sadzę by to coś dało.
Raz udało mi sie go zapalić jak postał trochę załączyło mu się ssanie i pochodził tak z 10 sek wolne oboroty wszystko ok a potem pyk i zgasł i ni #$%! go dalej zapalić.
Czy wyczerpany akumulator może mieć tu coś do gadania ?




Na forum nie przeklinamy
Piórek


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 18:06 przez Witeks61, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witeks61 pisze:
Tom_Q świeca była wymieniana na nówke NGK.
szymon113 spróbuje ale nie sadzę by to coś dało.
Raz udało mi sie go zapalić jak postał trochę załączyło mu się ssanie i pochodził tak z 10 sek wolne oboroty wszystko ok a potem pyk i zgasł i ni ptak go dalej zapalić.
Czy wyczerpany akumulator może mieć tu coś do gadania ?



Nie, wyczerpany akumulator nie ma nic do gadania. Palisz z kopa przecież.


Musisz podregulować gaźnik, możliwe że go zalewa. Zmniejsz dawkę paliwa, pokombinuj. Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 15:36 
*

Rejestracja: 09 sty 2011, 20:48
Posty: 58
Pojazd:
lewego nie dostaje a kombinowac kombinowałem,ale mało z tego wychodzi ale może potem jeszcze popróbuje.

edit:
Byłem troche w garażu i już nie mam siły do tego skutera nic sie nie da zrobić ..
ciągle tylko buu i gaśnie regulowałem gaznik chyba we wszystkich możliwych formach ale ni chu,chu.


Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 17:58 przez Witeks61, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:26
Posty: 15
Pojazd:
napisz co było przyczyną bo mam tak samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 16:26 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
miałem ten sam problem tylko ze ja zakładałem cylinder 70ccm uzywany i nie mogłem go wcale zapalić az po wstrzyknieciu paliwa zapalił chodzi i jak chciałem dac gaz to zgasł i juz wgl nie chciał nawet łapać zeby odpalić.... Na nastepny dzień znowu wstrzyknołem mu paliwo tylko ze trzymałem troche gazu jak go odpalałem i udało mi sie go troche wkrecic na obroty ale ciągle musiałem trzymac go na obrotach gazowac bo wystarczy ze puszcze gaz lub troche mało bede go trzymał robił buu i gaz i znowu nie mogłem odpalic i znowu wstrzyknołem i tak z 5 razy to robiłem sie rozchodził wiec mysle odpale i odrazu jak odpali siadam i jade tak z 30km/h i zatrzymałem sie to juz normalnie chodził trzymał takie obroty wysokie ze koło sie kreciło i nie gaz juz... potem juz normalnie odpalał z pierwszego kopniecia...


Opisałem tylko co ja robiłem jak takie cos miałem, moim zdaniem tłok musiał sie cos ułożyc czy cos i dopiero po przejechaniu 100 metrow z 30km/h chodził juz jak trzeba...




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
A sprawdzałeś membrany w jakim są stanie ? Jak ci odpali i nagle zgaśnie to zobaczy jaki kolor masz świecy w tedy dowiesz się czego mu brakuje lub czego ma za dużo tylko silnik niech trochę popracuje nawet te 10s powinno coś się tam objawić na świecy albo zile założyłeś tłoka !
Ciochan, ja u cb by obstawiał membrany lub zile działające ssanie i zile wyregulowany gaźnik coś z tego musi nawalać albo porostu cylek jest do kitu :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy