Dzisiaj jest 12 sie 2025, 12:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2012, 13:53 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
Witam,
Mam problem bo słyszałem o wielu metodach regulowania gaźnika? Mógłby mi ktoś napisać najlepszą do roxa i trochę wytłumaczyć?
Wiem, muszę mieć rozgrzany silnik i wkręcić śrubę od mieszanki o pół obrotu i zaczynamy pracę. Ale o ile wykręcić tą od obrotów, od przepustnicy żeby nie gasł?
Co do samego regulowania to słyszałem kilka sposobów np. żeby tylko wykręcać tą od paliwa i ustawić jak najmniejsza obroty. drugie co słyszałem to wykręcać od prepustnicy i zmniejszać je tą od mieszanki i tak ciągle do puki nie przestanie podnosić ta od mieszanki czy coś w tym stylu. Kto mi powie najlepszy i najszybszy sposób?

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, 13:53 przez Sqrabyk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 14:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wkręć obie śruby do oporu, następnie wykręć od paliwa o 2,5 obrotu a od powietrza o około 2 z tego co pamiętam to jest seryjne ustawienie gaźnika. Ja zawsze tak robię i jak jest git to zostawiam, a jak nie to się bawie co pół obrotu.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 14:27 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 13:58
Posty: 81
Pojazd:
Powietrza to ta od przepustnicy yes? Ta taka na krzyżak u mnie w makuni gaźniku. Bo od paliwa to na 100 ta bliżej pływaka na płaski śrubokręt ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2012, 14:52 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Śrubę od mieszanki masz od strony filtra powietrza. A śrubę od ustawiania wolnych obrotów mniej więcej na środku. Więc wkręć do oporu obydwie. Wykręć o 0.5 obrotu śrubę od mieszanki. Następnie odkręć trochę śrubę od obrotów. Odpal skuter i zobacz jak będzie chodził. Jeżeli będzie miał za niskie obroty to trochę je zwiększ. Następnie ustaw odpowiednią dawkę mieszanki tak aby chodził płynnie. Ja tak robiłem i gaźnik chodził bardzo dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy