Dzisiaj jest 06 sie 2025, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2013, 17:59 
*

Rejestracja: 11 wrz 2012, 16:55
Posty: 55
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd: Aerox
Witam. Mam problem z moim roxem 2007 z przebiegiem 18500 km. Jakieś 4 miesiące temu kupiłem pasek Malossi X-Kevlar. Przed zmianą paska rox jeździł normalnie na rolkach 3.5 i pro replicy tj. v max 90 km/h, dobre przyśpieszenie z mułem do około 20 km/h. Jednak seryjny pasek się trochę zużył (ma 15 mm szerokości). Założyłem malossiego. I tu zaczęły się problemy mianowicie: ciężko wkręca się na obroty, trzeba ciągle gazować by nie spadł z obrotów, oraz ma muła do ok 20-25 km/h. Wkręca się dopiero wtedy gdy przyśpieszam z miejsca, gdy dodam gazu przy 15 km/h rox się nie wkręci i wlecze się osiągając prędkość około 40 km/h a przejechałem na malossim 400 km. Jednak gdy wkręci się osiąga prędkość 100 km/h przy bardzo dobrym przyśpieszeniu. Co mam robić? Próbowałem regulować dociskowymi: seryjną 28 kg, 32 kg, oraz ostatnio zamówioną stage 6 medium ale to nic nie dało. Jedynie na seryjnej odczułem lepsze przyśpieszenie od 0 do 20 km/h. Mam również 2 sprzęgła którymi również próbowałem regulować. Jedno z seryjnymi sprężynkami drugie ze sprężynkami stage 6 hard. Dziwie się że rox ze sprzęgłem na sprężynkach stage 6 z dużym naciągiem startuje z około 4000 obrotów. Na wariatorze są nierówności. Teraz nie wiem co robić a nie chcę sprzedawać malossiego.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2013, 18:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Rozmiar paska jest nie taki np jest minimalnie za krótki a to ze np kupiłeś od aeroxa to nie znaczy że rozmiar się zgadza co do pasków kevlarowych sa one zbyt twarde i na seryjnym wariatorze zrobi ci progi po większym przebiegu. Jedyną rada na teraz skołuj inny pasek dobry i zobacz co będzie dalej ale kluczowym błędem było kupowanie takiego twardego paska do seryjnego napędu


Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 18:12 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2013, 9:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
miałem ten sam problem ;) . załatwiłem to inaczej . przedłuż tuleje o 1mm (podkłądką) i wszystko wróci do normy ;) nawet muł znikną ;).




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy