Dzisiaj jest 05 sie 2025, 13:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2012, 3:00 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 8:08
Posty: 57
Pojazd:
Siemka jaki lepszy wydech Yasuni C20? C21? C16? moze Polini For race3 albo stage6 replice może wy coś zaproponujecie??




_________________

siwy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 8:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
c16 ewentualnie c20
a mam np. Top Nardo ;)




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 9:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
C-21/C-20. Replica odpada , to jest tłumik do serii. Polini też mógł by być.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 9:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
brzoza562, Do stage6 racing idealnym wydechem był by stage6 r1200.
R1200 jest mocniejszy od C16.
Ale weź jeszcze pod uwagę spawaka by DUDI :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 9:52 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
c16 dobry bedzie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
rafi krk, Nie wiem czy zauważyłeś, ale brzoza562, szuka wydechu do Racinga, a nie do sporta. C-16 do Racinga jest za słaby, poczytaj najpierw, a potem się wypowiadaj, bo styczności na pewno nie miałeś, skoro tak uważasz.

Bierz C-21 Albo Stage6 Pro




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
capekpl1 pisze:
brzoza562, Do stage6 racing idealnym wydechem był by stage6 r1200.
R1200 jest mocniejszy od C16.
Ale weź jeszcze pod uwagę spawaka by DUDI :wink:



jestem takiego samego zdania stage6 r1200 bedzie idealny




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2011, 13:25
Posty: 209
Lokalizacja: WLKP
Pojazd:
Kiedyś to zkładano c21 do evo a teraz to c16 nawet do streeta idzie gdzie stage6 dedykuje pro replice




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:56 
Zbanowany

Rejestracja: 04 sty 2012, 15:17
Posty: 154
Lokalizacja: brac na paliwo?
Pojazd:
c16 albo r1200 i nie pier....c głupot ze c16 jest do sporta! :mrgreen:




_________________

Roxanaa;*



RAZEM PONAD KILO!

Zemsty Nadejdzie Czas... A ten czas nadejdzie szybko!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
dominooo96, Bo C-16 jest do sporta. Jak się nie znasz to pier... głupot...




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 13:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dokladnie c16 to sport, midrace




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 17:54 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
na upartego to i C30 może włożyc, ale to się mija z celem :) Wszystko zależy od tego jaki gaźnik i czy planuje porty :) Jeśli bez portów to C16, FR3,Stage6 PRO, TP Nardo, Tecnigas Triops, po porcie ; C20 w góre, R1200, Polini evo 8-10, ewentualnie jakiś romek : D


Ostatnio zmieniony 29 sty 2012, 17:55 przez gumis-speed, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 18:26 
Zbanowany

Rejestracja: 04 sty 2012, 15:17
Posty: 154
Lokalizacja: brac na paliwo?
Pojazd:
a widzieliscie kiedys jak racing lata z c16? No to zamknąc mordy :mrgreen:




_________________

Roxanaa;*



RAZEM PONAD KILO!

Zemsty Nadejdzie Czas... A ten czas nadejdzie szybko!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
brzoza562, C20 będzie dobra,szukaj również R1200 a najlepiej spawak od Dudiego....Znajomy szukał wydechu też do Stage6 Racing i miał być R1200 ale w końcu Dudi mu robi :D :D :D




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
r1200 to starszny wydech. Może i ładny ale często pękają naprawde często. Wykonanie pozostawia wiele do życzenia.

S6 racing nie jest najmocniejszym cylem klasy racing więc ja bym się tu zastanowił nad polini for race3 fenomenalny jak dla mnie wydech niskoobrotowy, będzie miał ładnego buta.
Ewentualnie c20(c21 to bardziej na tor długa komora , wysokie obroty mała elastycznośc).
C20 ma krótką w rezo wpada w stosunkowo niskich obrotach około 11 tysięcy spodoba Ci się i przyspieszenie i prędkośc maksymalna i zachowasz żywotnośc cyla.

Jak dla mnie tylko te dwa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
dominooo96, Czy Ty jesteś jakiś ułomny? Pewnie gdybyś się przejechał Manstonem Revolution z ZX-em to napisał byś, że lepszego wydechu nie widzisz do tego cylindra, bo na innym nie jechałeś. Nie miałeś styczności Racinga z C-20 to się nie odzywaj głupio, albo to jest Twój sposób nabijania postów :| W każdym bądź razie widać, że nie masz wgl pojęcia co i jak w tym temacie.

Dziękuję , dobranoc.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
Rafcio825, pewnie Tak ;)

ps.
jak wyżej wymieniłem i popisuje SPAWAK :D




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Może ja się wypowiem :P Miałem Polini For Race 3 oraz Yasuni C20.

Na Polinim szedł pięknie , ciągnął od niskich obrotów , lecz nie dostawał się na bardzo wysokie niestety :ups: Łatwa regulacja :P

Na C20 wszystko idealnie :P Kręci boskie obroty :mrgreen:

dominooo96, Tak widziałem , i całkiem lipnie :lol: Więc sam zamknij mordę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Polini for race 3 wykresem mocy i momentu jest prawie identyczny jak next-r (<wielkie zdziwienie i oburzenie>). Ta nazwa to tylko chwyt marketingowy i pułapka na tych, co się nie znają. Stage 6 pro replica nadaje się do serii też.

Co innego Stage 6 PRO (nie Pro replica tylko samo PRO), Tecnigas Trek, Yasuni c16 wzwyż, Stage 6 r1200 to są wydechy typowo wyścigowe - jak już wkręcą się na obroty, to utrzymują maksymalną moc niemal do granicy maksymalnych obrotów. Pozwala to osiągać wysokie prędkości maksymalne. Takim spokojniejszym wydechem wyścigowym może być też Yasuni r, który charakterystykę mocy i momentu ma podobną do typowo wyścigowych, jednak nie przekracza 10 000 obrotów.

Kupując rasowy sportowy wydech licz się ze spalaniem od 7 litrów wzyż i tym, że będzie cie słychać z 2 kilometrów. Takie wydechy są dobre do ścigania, na drogi publiczne to katorga dla uszu.

Tu masz parę wykresów:
http://www.forum.mieloch.pl/printview.p ... 5178b90c3f




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
patrolek, z Yasuni R to troche przesadziłeś... Tak samo Tecnigas Trek, i co do Polini też się mylisz... Typowo wyścigowy to jest C-30 , bo on chyba nawet homologacji nie ma na drogi polskie. C-16 i r1200 to do sportów.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy