Dzisiaj jest 13 cze 2025, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2012, 21:08 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
a więc tak
zauważyłem ze pasek niewychodzi maksymalnie na wariatorze więc skróciłem tuleje wariatora
i v-max podniósł sie o ok 10-15km\h lecz apka ma muła na starcie tak do 20 km\h (przy starcie nie wchodzi na obroty) myślicie ze zmiana sprężynek sprzęgła na twardsze pomoże ?
jeśli tak to jakie polecacie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:15 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
skracanie tulei powoduje mula na starcie i czesto nieodwracalnie tzn. ze niczym go nie zniwelujesz , ale mozesz sprubowac z twardszymi sprezynkami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Bartek251 pisze:
więc skróciłem tuleje wariatora


Straszny błąd :/
Bartek251 pisze:
myślicie ze zmiana sprężynek sprzęgła na twardsze pomoże


Tego muła wywołanego przez skrócenie tulei nie da się pozbyć w żaden sposób :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Z tego co wiem to właśnie tak się dzieje po skróceniu tuleji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:46 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
toznaczy mam taka drugą wiec ja włozylem i jest znowu wszystko ok a nic sie z tym nie da zrobic zeby na tej krótszej tulejce miał dobry start


Ostatnio zmieniony 06 lut 2012, 16:04 przez Bartek251, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:06
Posty: 43
Lokalizacja: Tęgoborze
Pojazd:
raczej nic bo pasek wyżej bierze. chyba że jakaś spręzyna centralna chociaż w to wątpie




_________________

Nie Sprzęt lecz technika robi z ciebie zawodnika

Aprilia Rally AC Zapraszam! :P

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=238523




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 21:56 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
mi się wydaje ze teraz zawcześnie sprzęgło łapie i gdyby dać twardsze sprężynki to powinno być dobrze ale nie jestem pewien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2012, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Bartek251 pisze:
mi się wydaje ze teraz zawcześnie sprzęgło łapie i gdyby dać twardsze sprężynki to powinno być dobrze ale nie jestem pewien

z deka zawsze coś zniweluje, ale czy ołacalny jest start z np 10tys a jazda na 4? po za tym zanim silnik wykręci obroty to i tak sekundy mina :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 12:25 
***

Rejestracja: 16 sty 2012, 15:10
Posty: 796
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
morze spreżyna centralna albo kup[ nowy waritor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2012, 12:56 
*

Rejestracja: 26 gru 2011, 14:45
Posty: 175
Pojazd:
A to sie dzieje zawsze , czy gdy jest rozgrzany . Bo jak jest rozgrzany to centralna traciwłaściwosci i nie trzyma a jak robi tak nawet gdy jest zimny to koledzy wyzej maja racje:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy