Dzisiaj jest 02 sie 2025, 15:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2012, 20:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Yamaha neos
AC
cylinder metrakit handmade 70
wydech metrakit handmade
gaźnik 17,5 motoforce, dysza 80

Ogarniam z kolegą jego skuter i właśnie dostał dużo nowych części, oraz filtr powietrza. Było tak że dysza 85, iglica pierwszy ząbek od dołu oraz powietrze na full, i palił po 8/9 litrów :D ale to nie o to chodzi bo wtedy miał filtr jakiś gówniany do tego rolki oraz ślizgi zjechane. Teraz jest tak że z iglicą jechaliśmy o jeden ząbek w góre, no i dojechaliśmy do 2/5 od góry, i niby dobrze jest ale się dusi, a jak zakryje trochę kartonikiem tego okna filtra powietrza żeby mniej dostawał to jest lepiej, niby się reguluje powietrzem ale jak przykręcimy mu powietrza to wtedy,... no ewidentnie się dusi.

Tutaj mamy filik właśnie jak wygląda sprawa, wkręca się na obroty idzie idzie a potem buuuu. Na tym filmiku było ustawienie dysza 85, gaźnik 17,5., iglica 2/5 od góry, powietrze na full, a jak się trochę powietrza wykręciło żeby mniej dostawał to od razu się dusił.

Napiszcie co teraz zrobić. Bo w sumie to mi się wszystko zaczyna mieszać już :D
http://www.youtube.com/watch?v=grw9wsZCh88
na początku tego nie słychać, ale potem w 0:29 dajcie full głośność i słuchajcie ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2012, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dawdoo, Dysza za mała jak na moje oko, ja na serii gaźniki , cylindrze i filtrze śmigałem na dyszy 95...-.-




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 9:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Rafcio825, tylko ty miałeś serie gaźnik a kolega ma 17,5 -,- , i w tym cały pic że im iglica jest bardziej do dołu tym lepiej chodzi, i im mniej powietrza tym jeszcze lepiej chodzi, tylko dlaczego jak ruszę śrubkę od powietrza to nawet metra nie przejadę, a jak mechanicznie zasłoni się filtr kartonem to wtedy idzie, ale nie to że jedzie tylko ma moc zbliżoną do tej maksymalnej, na koło wyrywa na spokojnie a przyspieszenie zrzuca z kanapy, szkoda ze nie sprawdziliśmy czy lewego nie ma, ale jak jeździł wcześniej w sezonie to nie było nic.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dawdoo, Czyli mam rozumieć, że im mniej paliwa dostaje tym lepiej jeździ?
Dawdoo pisze:
właśnie dostał dużo nowych części, oraz filtr powietrza


może filtr jest bez wkładki w środku? Bo skoro zatykasz i śmiga to za dużo powietrza ciągnie, sprawdź czy jest gąbka w filtrze.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 14:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Na iglicy na najwieksza ilość paliwa nie było takiej mocy jak na iglicy ustawionej na 2/5 od góry. No i filtr jest cały, ale sprawdzimy jeszcze na airboxie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy