Dzisiaj jest 14 lip 2025, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Opinie MHR
Post: 12 lut 2012, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Witam mam pare pytań co do cylka malossi mhr 50 jaka jest jego żywotność jaki wydech pod ten cyl i ile na nim wycisne (mina lc)




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
wysilona 50cc

wydech yasuni c20/21

około 15hp powinienes wycisnąc




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a prawda to jest ze czesto tłok sie wymienia ?




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
ja słyszałem ze to są cylki tylko ''jednorazowe'' to znaczy, że bardzo szybko się zacierają, ale niechce mi się wieżyc, gdyż dużo osób go ma i sobie chwalą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 18:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
stachu3512, nie prawda, jednorazowe moze są jak ciągle sie popyla na jednym tłoku, pierścionku.

Ze względu na klase Racing i nicasil, zalecana jest wymiana częściej komp. tloka ok 2tys km, gdy nie chcemy uszkodzić gładzi cyl.




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a do ilu on moze krecic ?obr.




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2012, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
maciaziom pisze:
około 15hp powinienes wycisnąc
Chyba z jakimś dopalaczem, albo turbiną. Nie ma szans na 15 km. MHR 70 T6 wyciska 20 ale to już przy idealnym doborze części. Komin wystarczy Stage6 PRO, Ale jak będzie coś pokroju c-20 to też będzie dobrze. Żywotność, to wiadomo niezbyt wielka jak każdy racing, ale jakieś 15 tyś powinieneś zrobić przy odpowiedniej jeździe.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 16:49 
*

Rejestracja: 13 lut 2012, 16:36
Posty: 11
Lokalizacja: brac na paliwo?
Pojazd:
z tego co mi wiadomo cylek moze osiagnac nawet 13km a jesli chodzi o wydech to moim zdaniem mhr replica bedzie dobra :P




_________________

RAZEM PONAD KILO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
Rafcio825,
Cylinder racingowy klasy MHR znanej i cenionej firmy Malossi o pojemności nominalnej 50cc. Doskonała jakość z 6 kanałami dolotowymi i 3 dzielnym kanałem wylotowym podobnie jak cylinder MHR TEAM. Różnica z cylindrem TEAM polega na zastosowaniu 1 częściowej głowicy oraz możliwości wykorzystania w tym przypadku wału korbowego współpracującego ze sworzniem 10mm o standardowym skoku. taka operacja nie jest możliwa w przypadku wersji TEAM gdzie potrzebny jest specjalny wał Malossi. Cylindry klasy MHR są produktami czysto wyścigowymi- do stosowania dla wszystkich startujących w klasie 50cc. Przy zastosowaniu tego cylindra potrzebne są oczywiście również modyfikacje obejmujące gaźnik (zalecamy 21mm), oraz tuning układu przeniesienia napędu. Przy optymalnym zestrojeniu moc zestawu wynosi ok 15 PS!!!

pozdrawiam...




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 19:05 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
Ja bym ci radził wziąć jakiegoś Racinga 70 dłużej pojeździsz niż na tej high end' owej 50cc




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
maciaziom, Jak znajdziesz jakieś zdjęcie jak ktoś tyle z niego wycisnął to możesz mi wysłać... A ogólnie co do cylka to zdanie nadal podtrzymuję, lepiej kupić 70 ccm sport.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
maciaziom, Naczytałeś się i walisz farmazony.
Z tego cylka wyciśniesz max 12 km nawet nie.Lepiej se kup jakies 70 żeliwne.

Przebieg jaki na mhr możesz zrobi to spokojnie te 15 tyś przy odpowiedniej wymianie tłokówi pierścieni.
Wydech jak poprzednik mówił S6 Pro starczy spokojnie również c16.




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 19:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
też bym wolał 70ccm sport niż 50 racing.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 22:55 
**

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:34
Posty: 412
Lokalizacja: L-wo
Pojazd:
13hp to sport żeliwo bedzie mialo spokojnie a przejedziesz 2 razy wiecej co na mhr bez wymiany tloka co 2 tys a jak ci sie zatrze to szlif nowy tlok i jedziesz dalej




_________________

Obrazek <--Klik

Oglądajcie i komentujcie!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 9:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
Bela, Taa? Z własnego doswiadczenia wiem ile mozna wycisnąc. Mam gdzies wykres z hamowni ile moja malaga wycisnęła, 14hp bo cyl był dorąbany

Nie bede sie z wami kłócił.

Pawson_14, Jak masz tanio okazje brac to bierz.




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2012, 16:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
maciaziom, A ja na serii wycisnąłem 14,5hp. Wierzysz mi? Pewnie nie, tak samo brzmi Twój post wyżej, ma taką samą wiarygodność jak ten.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy