Dzisiaj jest 18 lip 2025, 9:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2012, 9:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
HEyo.

mam 4 problemy w apce sr moze je opisze.

1 Pytanie, Z przednimi hamulcami strasznie piszczą, zobacze czy dzisiaj czy kolo swobodnie sie rusza, a jak bedzie to chyba krzywa tarcza? no tak piszczą ze nie do wytrzymania przy hamowaniu. co zrobic zeby nie piszczalo tak?

2 Pytanie, To są jakies kurde drgania, jak np ruszam to plastiki cala rama drga, albo rusze i hamulec tylni np i tak du du du drga, mozliwe ze sprzeglo sie konczy albo sprezynki i przenoszą drgania, albo gdzies trzeba rame zobaczyc.

3 Pytanie, Jak sprawdzic czy jest luz na sztycy czy lozyska w przednim zawieszeniu są ok? bo u mnie te zawieszenie strasznie miekkie jak wciskam przedni hebel i tak kierownica gora dol to plywa mi, a przy keewie to ciezko bylo wogole wcisnac zawieche to normalne?

4 Pytanie, Zauwazylem wczoraj przy glowicy jakis trojnik od wezykow od pogrzewania gaznika wiecie on po co? to idzie tak jak na obrazku


Obrazek

po co on idzie do przodu skutera ten wezyk od podgrzewania.

czekam na odpowiedz na te 4 Pytania :)

dzieki




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 9:55 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
1 To że ci hamulec piszczy to możliwe ze masz krzywą tarczę, na pewno koło ci w jednym miejscu hamuje. Spróbuj tarczę przetrzeć benzyną trochę pohamować i znowu przetrzeć, oczysci ci sie tarcza ( u mnie też czasami troche piszczało przy hamowaniu i to mi pomagało)
2 Całkiem możliwe że to wina sprzęgła, nierówno ci łapie i przez to są takie drgania. Spróbuj też podokręcać plastiki.
3 Żeby sprawdzić czy nie masz luzów to musisz wcisnąć przedni hamulec i lekko pchnąć skuter do przodu i do tłu, jeśli wyczujesz ze masz luzy to łożysko do wymiany. mOzesz też podnieść przód złapać za koło i ruszać.
4 To jest po to aby podgrzewać gaźnik, bo jak wiadomo wytwarza sie tam niska temperatura podczas przechodzenie ciekłej benzyny w lotną czy jakoś tak, chyba wiesz o co mi chodzi.




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 10:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
z 4 nie chodzi mi po co to jest bo wiem ze to do podrzewania, ale po co ten trojnik i po co ten wezyk idzie do przodu skutera z podgrzewania kumasz? bo co on ma niby podgrzewac na przodzie lampe? :D




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 16:15 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:34
Posty: 368
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
co 2 pytania czyli drgan ja mialem tak kiedy byl krzywy wal :)




_________________

Malaguti F12 LC 50ccm

malaf12 pisze:
weżyk od paliwa podpina sie do tego gdzie mała dziurka a tam gdzie duża podpina sie podcisnienie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 16:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
teraz zauwazylem ze na wolnych obrotach jak wcisne tylni hamulec to tez wszystko drga.

sam nie wiem




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 16:44 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:34
Posty: 368
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
ja kupilem Madzie za 9 stowek z krzywym walem.
Wiedzialem ze jest krzywy ale zalozylem kevlara i mialem Wyje*ane zrobilem 500 km i pasek poszedl do smieci. a drgalo nią jak....
az pewnego razu wymusilem i musialem przyspieszyc no to dalem full i nagle Pff!
Po pasku ;]




_________________

Malaguti F12 LC 50ccm

malaf12 pisze:
weżyk od paliwa podpina sie do tego gdzie mała dziurka a tam gdzie duża podpina sie podcisnienie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 17:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
2.Masz albo już zużyte łożyska albo krzywy wal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 17:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 19:45
Posty: 155
Lokalizacja: MC Iława
Pojazd:
pyle
1. klocki hamulcowe stały długo nie tykane i pordzewiały pare razy pochamujesz bd ok
2.oddali wario do przetoczenia i koles krzywo gładź przetoczył ew krzywy wał
3.reguła jest. czym więcej oleju w lagach tym twardsze zawieszenie, może ledwo co go tam masz :pp
4. ktoś może miał gas boxa? ;d




_________________

Obrazek
~~Odwiedź moją srkę na sporcie ~~
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=222227




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Kulla pisze:
pyle
1. klocki hamulcowe stały długo nie tykane i pordzewiały pare razy pochamujesz bd ok
2.oddali wario do przetoczenia i koles krzywo gładź przetoczył ew krzywy wał
3.reguła jest. czym więcej oleju w lagach tym twardsze zawieszenie, może ledwo co go tam masz :pp
4. ktoś może miał gas boxa? ;d

4 Gas Boxa przy chłodzeniu? niezłe.. :roll: Jeżeli to była ironia, to sory.
3. Jeżeli mówisz o tym że kierownica lata we wszystkie strony, to po primo spowodowane jest to bijącą tarczą, po duo skręć lożyska na główce ramy :P, latać nie będzie samą kierownicą a całym skurekiem :). Więc 1 to wymiana tarczy, 2 to skręcenie łożysk na sztycy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2011, 19:45
Posty: 155
Lokalizacja: MC Iława
Pojazd:
Baker89, co do trójnika i ogólnie okablowania tam kompletnie się nie znam a wiem że jak się zakłada gas boxa zakłada się trójnik pół ironia/ pół brak wiedzy :pp




_________________

Obrazek
~~Odwiedź moją srkę na sporcie ~~
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=222227




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 18:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 11:56
Posty: 75
Pojazd:
weź posmaruj przednie klocki smarem miedzianym :) Nie będzie słabiej hamował ani nic tylko przestaną piszczeć :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 20:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
z klockami to chyba juz ok dzisiaj juz nic nie piszczalo nie wiem :D.

co do wibracji to kurde nie wiem co moze byc moze sprzeglo cos zle łapie?

dzisiaj znowu sie cos zrypało jak kolega ruszał to coś grzytało jak by tryb o tryb i to bylo dokladnie kolo sprzegla albo przekładni, mozliwe ze nie ma oleju w przekladni i tak moglo trzec? ale to tylko bylo pare razy i potem jakoś ustało.

co do 4 to dalej nie wiem po co ten wezyk leci do przodu.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2012, 22:39 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Pyle pisze:
dzisiaj znowu sie cos zrypało jak kolega ruszał to coś grzytało jak by tryb o tryb i to bylo dokladnie kolo sprzegla albo przekładni, mozliwe ze nie ma oleju w przekladni i tak moglo trzec? ale to tylko bylo pare razy i potem jakoś ustało.


Sprawdz koło rozrusznika te coś za wariatorem zembatka, mi to tez tak robiło było luzne wyrobione już, i było mi to zbedne bo i tak nie zapalam na stater elektryczny bo mam 70ccm i nie moze mi wałem rozkrecić :P




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 16:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
czytaj uwaznie, obok sprzegla, przekladni a nie kolo wariatora

edit: to co nikt nie wie jeszcze czemu co i jak?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 9:46
Posty: 45
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Yamaha YZ 426F
Imię: Marcin
4. ten wężyk idzie do chłodnicy , bo gaźnik jest podgrzewany płynem z chłodnicy




_________________

Motorynka->Garelli Rex 50->Honda Mtx 80->Vespa PX 125->Derbi Gpr 50rr ->Yamaha Aerox 50->Yamaha Yzf 426




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 23:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak? ale jak chlodnica ma tylko 3 wyjscia na zbiorniczek i 2 na weze od pompy wody i cylka.

wiec tam tez musi byc trojnik.

nikt nie wie jeszcze co z tymi drganiami i tym grzechoczeniem o tryb o tryb




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2012, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2011, 17:18
Posty: 453
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Jak wszystko dra przy stracie i hamowaniu to na 99 % są to ślizgi wariatora.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#1522580
zapraszam do mojego neosa !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 9:46
Posty: 45
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Yamaha YZ 426F
Imię: Marcin
ja miałem takie drgania jak miałem odkręconą pokrywę od przełożenia




_________________

Motorynka->Garelli Rex 50->Honda Mtx 80->Vespa PX 125->Derbi Gpr 50rr ->Yamaha Aerox 50->Yamaha Yzf 426




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:33 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
Pytanie :
1- Sprawdz klocki hamulcowe w jakim stanie, wpadł piasek , moga byc za twarde klocki i piszczą , ew porysowana tarcza hamulcowa.
2- "drgania" sprawdz dzwon sprzegła jak przebarwiony , krzywy , pekniety moga to byc przyczyny szarpania na starcie. jak tak jest to go wymien . sprawdz stan okladzin sprzegła jesli zostalo ok2mm to zbieraj na nowe.
3- zdejmi plastiki zebys mial dostep do łozysk i hebel przod i pchaj do przodu i bd widzial czy ma luz
4- chyba obieg wody do chlodnicy zeby chlodziła ale nie wiem na 100% mam AC wiec niewiem :cool:




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
juz wszystk sie wyjasnilo, prawie bo z drganiami jeszcze nie wiem jak, bo nowe czesci napedu lecą wiec zobacze




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy