Dzisiaj jest 20 lip 2025, 15:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2012, 23:22 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 23:25
Posty: 80
Pojazd:
Kupiłem ostatnio silnik co okazało się totalną klapą bo był po powodzi. Wymieniłem wał, łożyska i uszczelniacze. Teraz pytanie, czy czyścić cylek? bo jest nieco pordzewiały z zewnątrz ale i w kanałach ma rdzę. Gładź cylka jest w miarę dobra, jak i tłok z pierścieniami.

Kupić nowy cylek czy ten wyczyścić i od razu powiedzcie jakim sposobem.



Teraz mam kolejny problem. Zmieniałem uszczelniacze, pomimo iż robiłem to kilkanaście razy w silnikach miny( ostatni raz z rok temu i już nie pamiętam), to nie mam pewności czy dobrze włożyłem. Macie może jakieś zdjęcia albo jakieś miejsca szczególne dokąd ma dojść uszczelniacz od strony wariatora?



PS: sory że 2 problemy w jednym temacie.




_________________

____________________________________
WPADNIJ DO MOJEJ MADZI F12

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233517


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 1:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pietrix pisze:
dokąd ma dojść uszczelniacz od strony wariatora?

Tak aby można było włożyć seger.

Pietrix pisze:
Kupić nowy cylek czy ten wyczyścić

Wyczyścić i założyc :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 10:30 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
To widac jak wkladales skoro nie wiesz jak :D Uszczelniacz ma wejsc za rowek ktory jest pod seger, tylko wbij go rowno bo sie wytrze szybko przed zlozeniem silnika nasmaruj lekko uszczelniacze zeby nie trzymaly walu na poczatku.

Co do cylka to jesli masz do niego ten tlok co masz foto wyzej to wymien tlok albo caly cylek bo widac ze pierscienie sa juz wytarte bo puszczaly ladnie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 12:46 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 23:25
Posty: 80
Pojazd:
Ok, dziś pomajstruję i będę pisał.




_________________

____________________________________
WPADNIJ DO MOJEJ MADZI F12

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233517




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 13:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
slawek5t pisze:
Pietrix pisze:
dokąd ma dojść uszczelniacz od strony wariatora?

Tak aby można było włożyć seger.

od strony wariatora nie ma żadnego segera :cool: po prostu jak będziesz go wbijać to chyba już będziesz wiedzieć że już dalej nie idzie bo nie masz tam określonego punktu dokąd ma dojść :D




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 13:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Pietrix, ja bym kupił nowy cylek. Kupisz nowy cylek dobrej jakości za 200zł. A jak chcesz szlif to cena około 50zł szlif i 120zł tłok. A jak chcesz kanały odrdzewić to zamocz w takim środku do usuwania rdzy :wink:


Ostatnio zmieniony 16 lut 2012, 13:48 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Owijasz tłok papierem sciernym o granulacji p 1500, polewasz ropą i czyscisz. Cylinder czysci sie do okoła tak samo nie tworzac żadnego progu;] Kup tylko nowe pierscienie i bedzie ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 1:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
boluśf10 pisze:
od strony wariatora nie ma żadnego segera

Jak wyciągniesz to nie ma :)

Uszczelniacz ma iść tak daleko aż odsłoni się rowek na seger....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 12:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
kup nowy ! Nie ma sensu czyścić. A na twoim miejscu poskładał bym ten silnik i sprzedał komuś :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2012, 16:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Myslałem ze nie ma fotki...

Jesli tłok z FOTO to nie jest on za ciekawy.

Odnosiłem się do poniższego zdania ;) :
Pietrix pisze:
Gładź cylka jest w miarę dobra, jak i tłok z pierścieniami.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy