Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2012, 23:12 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:14
Posty: 27
Lokalizacja: marianki
Pojazd:
Mój steup to stage6 racing gaźnik 21mm zawór stage6 NBR świeca irydowa zapłon moduł i cewka seria wydech SIP racing. Tak jak w temacie mój racing starasznie przerywa na wolnych obrotach jest git ale jak się wkręci na obroty to przerywa. Minimalnym gazem dojdę do prędkości 70km/h ale jak chce dodać więcej gazu to przerywa. Dodam ze regulacja gaźnika nic nie pomaga siedziałem cały dzień i regulowałem. Czy któs spotkał się z takim przypadkiem ?




Ja myślałem też o cewce ze nie wytrzymuje mogę się mylić


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 23:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jaka dysza ? Za mało powietrza mi się wydaje że dostaje ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 0:17 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:14
Posty: 27
Lokalizacja: marianki
Pojazd:
Dysze zmieniałem w zakresie od 90- 100 nawet 105
kolega ma taki sam setup i ma dysze 90 i mu lata pięknie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 2:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Jak masz coś takiego jak tu:
http://www.youtube.com/watch?v=JOKAe4LOzL8

to padnięta cewka zapłonowa lub jakaś inna część z zapłonu odpowiedzialna za iskrę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 2:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2012, 14:58
Posty: 12
Lokalizacja: skawina
Pojazd:
tez mam taki problem i okazuje sie ze za mało paliwa dostaje ;/

spróbuj zaciągnąć ssanie jak masz ręczne ;] jak będzie jechał normalnie to znaczy ze paliwo : D




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=320878




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 2:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
większy filtr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 8:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
Zmień fajkę z kablem, też miałem to coś i mi zmiana fajki z kablem i świecy pomogła ;) Duży koszt nie jest a może pomóc ;)




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 12:46 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lis 2011, 10:59
Posty: 37
Lokalizacja: Busko - Zdroj
Pojazd:
Wez daj dodatkowa mase z silnika do ramy :)




_________________

Wszystko do Skuterów i nie tylko.
Naprawa/ Serwis / Tuning / Malowanie / Przerabianie

www.motobusko.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 13:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
byc może masz problemy z impulsatorem jak mój kumpel na wolnych obrotach było spoko ale potem jak złapał nieco wyższe to przerywanie a nie raz strzelił ogniem z wydechu :0 więc obstawiam na zapłon ale najpierw upewnij się czy to nie kabel WN i fajka oraz świeca




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:22 
**

Rejestracja: 07 sty 2012, 13:52
Posty: 221
Lokalizacja: Radzyń Chełm.
Pojazd:
fajka,świeca spróbuj z dyszami pokombinować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:14
Posty: 27
Lokalizacja: marianki
Pojazd:
No właśnie myślałem nad kupnem cewki zapłonowej naraku co ma zwiększony voltarz

Dodatkowa masa już jest takżę to wyeliminowałem
Nie stawiam też na gaźnik
Zobaczę jeszcze z tym impulsatorem bo mi się wydaje ze to jest tylko i wyłącznie od zapłonu mogę się mylić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Skombinuj sobie multimetr i pomierz opor elektryczny: cewki ładujacej (na alternatorze jedna wyroznia sie od pozostałych), impulsator, cewke zapłonowa, kabel wn z fajka. Mierzysz tak, ze + przykładasz to kabla z pradem, a - do metalowej czesci obudowy, czyli do masy. Np. Jak u mnie cewka zapłonowa padła, to wogle nie miała kontaktu z masa, a skuter odpalał jak na filmiku powyzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 18:30 
**

Rejestracja: 11 cze 2011, 8:54
Posty: 438
Pojazd:
patrolek pisze:
Jak masz coś takiego jak tu:
http://www.youtube.com/watch?v=JOKAe4LOzL8

to padnięta cewka zapłonowa lub jakaś inna część z zapłonu odpowiedzialna za iskrę.


też tak miałem grzebałem po gaznikach itp... a to była cewka;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Też obstawiam coś z elektryką, cewka albo zapłon źle ustawiony.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 19:33 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lis 2011, 10:59
Posty: 37
Lokalizacja: Busko - Zdroj
Pojazd:
Zapłonu w minarelli nie d asie przestawic, ani zle ustawic, co najwyzej mogło cos sie zrąbac :)




_________________

Wszystko do Skuterów i nie tylko.
Naprawa/ Serwis / Tuning / Malowanie / Przerabianie

www.motobusko.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
MotoBusko pisze:
Zapłonu w minarelli nie d asie przestawic, ani zle ustawic, co najwyzej mogło cos sie zrąbac


I Ty niby naprawiasz skutery? :roll:




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:14
Posty: 27
Lokalizacja: marianki
Pojazd:
Jeżeli zapłon źle ustawiony jest to wytłumacz mi jak mam go ustawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2012, 20:17 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:14
Posty: 27
Lokalizacja: marianki
Pojazd:
impulsator odpada dziś sprawdzałem i nic zero zmian
wyciągnąłem cała instalacje i będę patrzył czy gdzieś nie jest kabel przetarty czy wszędzie jest przejście poczyszczę styki i dopiero złożę jak przyjdzie mi cewka od smugglera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 19:49 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 13:14
Posty: 27
Lokalizacja: marianki
Pojazd:
Dziś doszła do mnie cewka naraku ta wzmocniona no i niestety bez zmian ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 13:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Cytuj:
Skombinuj sobie multimetr i pomierz opor elektryczny: cewki ładujacej (na alternatorze jedna wyroznia sie od pozostałych), impulsator, cewke zapłonowa, kabel wn z fajka. Mierzysz tak, ze + przykładasz to kabla z pradem, a - do metalowej czesci obudowy, czyli do masy.


Ja Ci nie kazałem na ślepo kupować cewki, tylko napisałem jak dojść która część może szwankować. To, że u mnie padła cewka nie znaczy, że u Ciebie musi być to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy