Dzisiaj jest 05 cze 2025, 9:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: nowy culinder
Post: 29 lut 2012, 20:22 
*

Rejestracja: 29 lut 2012, 20:11
Posty: 2
Pojazd:
siema.
Mam pytanie małe. Mam yamahe aerox z 2002 roku i kupiłem ją w tamtym roku. Mam orginalny cylinder, dałem go do szlifu i gościu powiedział że będzie to 5 szlif tego cylindra(szlił 60 zl + 120 tłok ). Powiedział mi że pojeżdżę jeszcze długo. Kolega z którym naprawiam skutera powiedział mi że nie opłaca robić się szlifu tylko niech kupię nowy cylinder. Czy waszym zdaniem opłaca się robić ten szlif czy kupić cylinder a dokładnie to ten http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2264.bhtml. ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 19:40
Posty: 450
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Aeroxik :D
stage, szlif opłaca sie robić ale jeżeli brakuje ci mocy na oryginalnym cylu to lepiej kupić jakąś 70 ten cylek co podałeś w linku to dobry kandydat ale pamiętaj że przy jego wkładaniu musisz zmienić łożyska bo one padną szybko ciekawo jak z wałem jeżeli ma luzy także musisz go wymienić czyli łączny koszt przerobienia twojego roxa na 70 to około 1k a szlif to zaledwie 200 zł z tłokiem wiec musisz pomyśleć :)
Jeżeli masz około 1000 zł do wydania na roxa to jak najbardziej wkładaj 70 :)
Pozdrawiam Kuba




_________________

Wejdź i zostaw Komentarz :))
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 >> RoX 70 cc, Nowe barwy, Zapraszam !:)
http://imgur.com/a/ss9NV Wbijamy. :D




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:10 
*

Rejestracja: 29 lut 2012, 20:11
Posty: 2
Pojazd:
wał jest dobry i nie mam żadnych luzów... tylko mi chodzi jak na cylinder to 5 szlif to nie za dużo trochę ? żeby mi później np po 500 km nie zatarł się.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:12 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Zatrzeć się nie zatrze jak będziesz lał olej itp. Jeśli chcesz to możesz zrobić np 70ccm sporta ale to już kasy trzeba trochę wywalić. Jeśli taki rox Ci wystarcza to szlif lub ewentualnie jakiś zamiennik 50 ale jednak oryginalny to oryginalny cyl.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lut 2012, 22:18 
**

Rejestracja: 30 gru 2011, 20:19
Posty: 249
Lokalizacja: CMG
Pojazd:
stage, nie zatrze siębędzie po prostu mniej odporny na wysokie temperatury wiem z doświadczenia mam tęz już dość duży szlif : d 41,25 także wiesz + to również zależy od innych części twojego skuterka :P
ja zauważyłem po tym szlifie że szybciej sie nagrzewa i tyle




_________________

http://parodyboyz.jimdo.com/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...