Dzisiaj jest 04 paź 2024, 11:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2012, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2010, 10:30
Posty: 55
Pojazd:
Witam!

Mam problem z moim boosterkiem,a mianowicie gdy jest zimny wsiadam i jadę normalnie. Wkręca się na obroty i jest ok. Ale gdy się trochę zagrzeje to wkręca się na obroty,a gdy już się wkręci to slabnie mac spada o jakieś 70%.

Zauważyłem też,że gdy jadę z góry to wkręca się swobodnie,a jeśli pod górę to jest strasznie slaby.
Dziwi mnie to,że jeśli jest zimny jest ok,ale jeśli się zagrzeje to szwankuje.

PS: wymieniłem świecę na nową.

Z góry Wielkie Dzięki!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Pewnie ci tlok puchnie , zobacz pierscienie w jakim stanie i jak beda zjechane to wymien , a jak masz kase to kupuj tlok , ja u mnie zmienilem pierscienie , jeszcze przeczyszczylem gaznik i lata elegancko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 14:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
iksik9, Albo puchnie tłok, albo gazior do regulacji.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 15:08 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
Ja stawiam że puchnie ci tłok




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 16:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2010, 10:30
Posty: 55
Pojazd:
aha, ok. Co do regulacji to też mogła by byc lepsza,ale właśnie dziwi mnie ten fakt!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2010, 10:30
Posty: 55
Pojazd:
Nie chcę spamowac,ale mam jeszcze jedno pytanie. Jest możliwośc,że dzieje się to przez złą regulacje napędu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:42 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Druga możliwość to centralka traci swoje właściwości jak się rozgrzeje i łapie muła.




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2012, 13:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
iksik9, Jest taka opcja w górnym rogu,jak edit,stosuj się do tego!

a co do tematu,to u mnie było coś takiego,że na zimnym strzała,a na ciepłym do 20 miał muła i przy tych 20 coś go spowalniało,musiałem nim bujać,żeby wyszedł z tej "blokady" i zawiniła za lekka centralka.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy