Dzisiaj jest 31 lip 2025, 10:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 mar 2012, 18:34 
*

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:53
Posty: 38
Pojazd: Neos
Witam. Mam problem z obrotami w Neosie. W skuterze ciężko wyregulować wolne obroty prawie wcale nie reaguje na kręcenie śrubką od obrotów i od powietrza :/ . Jak się mniej więcej jakoś uda wyregulować obroty da się gazu i obroty nie spadają całkiem a po wciśnięciu hamulca obroty spadają do normalnych. Co mogło się stać, jak to można ogarnąć? :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 20:42 
*

Rejestracja: 22 sie 2011, 18:11
Posty: 75
Lokalizacja: KT
Pojazd:
Właśnie tak samo ma ale nie przejmuje sie tym na początku myślałem że to ssanie bo ja mam auto ale to nie to ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 18:51 
*

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:53
Posty: 38
Pojazd: Neos
No ja mam akurat ręczne ale to też odpada. Myślałem że to może zawór membranowy ale nie jestem pewny;/ Czekam na wasze propozycje :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 18:57 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:33
Posty: 64
Lokalizacja: Pomorze
Pojazd:
może gaźnik jest brudny, spróbuj go wyczyścić




_________________

gg: 20506748


Ostatnio zmieniony 13 mar 2012, 18:59 przez PatrykR10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2012, 19:00 
*

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:53
Posty: 38
Pojazd: Neos
Gaźnik czyszczony i to nie raz nic to nie dało :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 9:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 13:31
Posty: 102
Pojazd:
a regulujesz na rozgrzanym silniku?? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 9:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Trzeba regulować na rozgrzanym i po każdym przekręceniu śrubki trzeba skuter przegazować lekko




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zapamiętajcie jedno. Jesli 2T nie da sie regulowac to 90% to lewe powietrze




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 13:50 
*

Rejestracja: 06 sty 2012, 13:53
Posty: 38
Pojazd: Neos
Tak tak na rozgrzanym reguluje :lol: . Lewe powietrze ale z kąt? Wymieniany wał był niedawno wszystko elegancko złożone i ciągle tak jest, przed wymianą wału było tak samo :/ . To czemu po wciśnięciu hamulca obroty spadają :?:

Okazało się że jednak to lewe powietrze na łączeniu karterów widać że jest mokro :/ Na co najlepiej złożyć silnik? :lol:


Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 17:47 przez TRXx147, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy