Dzisiaj jest 24 sie 2025, 17:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 mar 2012, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
http://youtu.be/b6kCFdEU3aY

i jak gaznik dobrze wyregulowalem i obroty wolne itp?

martwi mnie ze czasem dluzej schodzi z obrotow ze sie zatrzymuje na 1 sek tutaj widac.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
Jesli sie zatrzymuje to minimalnie zmniejsz mu dawke powietrza (wkrec srubke od mieszanki) , powinno pomoc. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Ładnie wyregulowany jest dobrze chodzi tylko lekko za puźno ci łapie




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 16:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
za pozno lapie bo wlasnie za niskie obroty ma i tak jak mowilem jak wkrece obroty wieksze to przez wiecej czasu trzyma wysokie.

Dix22 pisze:
Jesli sie zatrzymuje to minimalnie zmniejsz mu dawke powietrza (wkrec srubke od mieszanki)


to dziwnie zabrzmi ale wtedy wolne obroty są mniejsze i mi gasnie, podkrece wtedy wolne obroty i nadal tak samo że zatrzymuje sie na chwile na wysokich to normalne wogole?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
Pyle pisze:
to dziwnie zabrzmi ale wtedy wolne obroty są mniejsze i mi gasnie, podkrece wtedy wolne obroty i nadal tak samo że zatrzymuje sie na chwile na wysokich to normalne wogole?
widocznie u cb tak :wink: u mnie jest podobnie tylko ze to nawet 0.5 sec nie jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 17:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to w morde nie wiem ;pp co robic denerwuje mnie to troche ale chodzi glansik.

i malo co by mnie tu nie bylo ;/ bo za tirem jechalem i opona wystrzelila caly pas obok mnie przelacial :?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2011, 20:43
Posty: 216
Lokalizacja: Końskowola
Pojazd:
Pyle pisze:
to w morde nie wiem ;pp co robic denerwuje mnie to troche ale chodzi glansik.
skoro chodzi glansik to nie ma co ruszac niech tak zostanie :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 17:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no to nie bede nic robil juz, tylko domaluje plastiki i skladam :)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 18:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
wkręć mu trochę ale to minimalnie śrubę dawkę paliwo powietrze tak o ćwiartkę ;p




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 23:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
sproboje ale wtedy obroty wolne są takie niskie że .. nie wiem co robic bo to troche dziwne daje mieszanke zeby obrotow nie bylo takich wysokich na lagu, to oborty wolne są mniejsze i jak je podkrece to tak samo nadal sie robi pff...




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 0:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Ogólnie jest dobrze, tylko na iglicy koniecznie zwiększ dawkę paliwa. Dlatego trzyma obroty wysokie, bo przez chwilę dostaje za ubogą mieszankę. Wiem co piszę, zrób tak zobaczysz, że będzie dobrze. pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 2:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
wlasnie juz o 2 ząbki do góry dałem iglice bo na poczatku wogole brakowalo mu, i jest juz na przedostatnim ząbku wiec spalanie bedzie kosmiczne.

kolor swiecy hmm po 2km taki rudawy tak wiec napewno jest ok z mieszanką.

jutro pobawie sie tymi magicznymi śrubkami.

a moze to byc przez to że nie mam zabezpieczenia na filtrze powietrza? te takie kólko co sciska zeby filtr nie wypad od gaznika bo to ciezko zalozyc tym bardziej na takiej ramie ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 12:36 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
może być załóż sprawdź i napisz ja akurat tam mam opaske ściskową




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 12:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Nie będzie żadnego spalania kosmicznego. Kosmiczne to będzie zużycie tłoka przy za ubogiej mieszance.

Ewidentnie brakuje paliwa na średnich obrotach. Kręcenie śrubką nic tu nie da, zmiana dyszy też nic nie pomoże. Będziesz się tak człowieku z tym męczył, aż w końcu zrozumiesz, że trzeba dać iglicę do góry i przyznasz mi rację. A weź tak z ciekawości daj na ostatni ząbek i zobaczysz, że będzie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2012, 14:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Daj zdjęcie świecy po przejechaniu dłuższego dystansu na wysokich obrotach.
Ubogo nie znaczy oszczędnie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 23:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
dzisiaj odkrylem cos dziwnego, mysle sobie pobawie sie wolnymi i mieszanką no to ja wkrecam wolne i tylko moze o 1mm sie przykreciło i wiecej nie idzie czyli juz max, tylko mieszanką moge sie bawić ale co z tego, dam mniej mieszanki to mi znowu robi wysokie obroty na hmm pare sekund i potem spadają.

kolor swiecy jest ok umiem stwierdzic wiec nie dawalem wam fotki.

co myslicie zeby zrobic na odwrot? czyli wolne odkrecic bardziej a mieszanke odkrecic i tak regulowac?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 16 mar 2012, 23:34 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 13:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
przeczytał artykuł o regulacji gaźnika tam będziesz mieć wszystko jasne opisane :) ja w swojej maladze mam takie niskie obroty że chodzi jak by miała prawie zgasnąć i mi to nie przeszkadza :P




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Ale Ty jesteś ziomek. Bierzesz się za regulację gaźnika, a nawet nie skminiłeś elementarnych podstaw.

Wytłumaczę Ci to jak 6 letniemu dziecku:
Wykręcając śrubkę składu mieszanki powodujesz wzrost obrotów silnika, wtedy wykręcasz śrubkę regulacji obrotów. Czynności te powtarzasz do momentu, aż wykręcanie śrubki składu mieszanki, nie będzie już powodować wzrostu obrotów silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 20:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
patrolek,

dziekuje za oswiecenie bo bym nie wiedzial...

dawno to juz to zauwazylem...

huk tam dobrze jest jako tako ;p temat do zamkniecia mozna.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy