Dzisiaj jest 20 lip 2025, 18:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2012, 17:09 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lis 2011, 20:31
Posty: 62
Pojazd:
1.Przy wymianie cylindra z 50 na 70 konieczne jest wymiana wału itd.

2.czy opłaca się kupić ten cylinder z głowicą.
http://allegro.pl/cylinder-polini-sport ... 24423.html

3.o ile zwiększy się v-max jeżeli na serii mam 65km/h.




_________________

Benelli k2


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Jeśli brałbyś ten cylinder,to wystarczy wymiana łożysk(jeśli wał już nie klęka).
V-max przy dobrej regulacji myślę,że 90 wyciągniesz.A nie masz żadnych blokad? Może pasek albo rolki kwalifikują się do wymiany?




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:20 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lis 2011, 20:31
Posty: 62
Pojazd:
jutro tata z prasy przyniesie klucz pneumatyczny to zobaczę bo mi się zdaje ze od nowości tam rolki nie były wymieniane a benek z 97 rok




_________________

Benelli k2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:21 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lis 2011, 20:31
Posty: 62
Pojazd:
aa właśnie sprężyna ta główna ma jakiś wpływ na osiągi bo zardzewiała jest cała




_________________

Benelli k2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Nie pisz pp!
Jak od nowości nie były wymieniane to raczej,że się kwadratowe już zrobiły,przecież to 15 lat(jak dobrze policzyłem).




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 17:27 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
jezeli centralka jest bardzo zardzewiala, mozliwe ze stracila rowniez swoje wlasciwosci, to jak chcesz mozesz wymienic na podobna do tej, rolki zmien na nowe o tej samej wadze , mozesz wyczyscic sobie gaznik filtr, jak nie czyszczony i bedzie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
jeżeli cylek ma przebarwienia to musi być przegrzany lub tłok puchł a 48mm to już ostatni szlif lub zostaje jeszcze 48,25mm więc nie radził bym kupować tego cylindra.Gdzieś na jakimś dobrym zakładzie odradzą ci zrobienie szlifu bo ścianka i tak jest już cieniutka i nawet z dobrym tłokiem i po szlifie może się ona przegrzewać.Po drugie głowica nie ma oringu koszt uszczelek z przesyłką jakieś 40zł tłok meteor około 140zł.To wychodzi cię 210zł a za 210zł dorwiesz tu na forum coś sprawnego i kompletnego.Wystarczy zobaczyć na głowice jaka jest ściulana gosc chyba na mixolu jeździł.Oczywiście decyzja należy do ciebie ja nie radził bym ci się pakować w ten cylinder.Rolki i sprężyny mają bardzo duży wpływ na osiągi na razie zmień rolki i wszystkie sprężyny :twisted:




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10


Ostatnio zmieniony 22 mar 2012, 18:25 przez boluśf10, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy