Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2009, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Witam...

Dziś z kumplem kupiliśmy yamaszkę neos, silnikowo ok, wizualnie nie bardzo... ale to się zrobi :)

mam parę pytań... jest on blokowany bo 50 tylko leci... wiem także że ma blokadę na tłumiku (zawirowacz spalin) na króćcu (12 przelot)... pytanie gdzie jeszcze?? sprawdzałem dysze i 78 to chyba za duża... po zdjęciu blokad wymieniać dyszę?? dać 85 bo mam?? czy ona będzie ok? bo skuter przyspiesza bardzo dobrze, jak moja yamaszka ale nagle 45 i muł...


na wario ma blokadę?? gdzieś jeszcze czy tylko w 3 miejscach??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 20:10 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
na wario ma...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Wariator - konkretnie to pierścień na wariatorze. Co do dyszy, niech zgadnę - Neos to rocznik ok. '98r :mrgreen: Mój kumpel ma z tego roku i też FABRYCZNIE miał taką dyszę. Te Neoski (te starsze) nie były blokowane na gaźniku, jedynie króciec. Moja to już 2003r i na króćcu blokowana nie była ale na gaźniku już tak (dysza 62).

EDIT:
Ja mam odblokowaną, dyszę założyłem 70 (choć mówi się że przy blokowanych dawać 10 jednostek więcej) - ty z dyszą nie musisz nic robić, 78 jest OK. Tylko wymień króciec na odblokowany (20 przelot), wyciągnij pierścień z wariatora i albo utnij zawirowywacz i zaspawaj dziurę lub lepsze wyjście - kup sportowy tłumik. To są jedyne blokady.


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 20:20 przez Pavlak, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 20:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
i tylko w tych 3 miejscach??


a macie rozblokowane skutery?? jaką macie dyszę?? dać tą jak coś 85?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 16:27
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ew może być też modół. Dysze zostaw w spokoju i sciagnij z wario pierscien.




_________________

Derbi a myślałeś że co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
a jak zdejmę blokadę z waria itp to będę musiał regulować napęd?? czy normalnie będzie śmigać i tylko będę musiał regulować gaźnik??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 21:48 
Zbanowany

Rejestracja: 03 mar 2009, 19:07
Posty: 90
Pojazd:
jeśli są jescze seryjne rolki 6,5g to musisz zmienić na lżejsze bo będzie miał muła 30-50km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
jarzyniak pisze:
jeśli są jescze seryjne rolki 6,5g to musisz zmienić na lżejsze bo będzie miał muła 30-50km/h


A to dziwne, pierwsze słyszę - mój żadnego muła nie miał. Chyba że ty wymieniłeś wydech na sportowy, wtedy OK - standard.

turekyeti - Nic nie regulujesz! Wyciągasz pierścień i leci ile może. Nawet jak wymienisz króciec to żadnego gaźnika nie regulujesz. Napędu też nie, bo po co? Seryjne rolki są tak dobrane przez producenta by dobrze współgrały z seryjnym cylindrem i resztą seryjnych części. Ściągasz blokady i śmigasz :twisted:


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 22:19 przez Pavlak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 8:28 
Zbanowany

Rejestracja: 03 mar 2009, 19:07
Posty: 90
Pojazd:
No ot ja niewim Pavlak ty masz z tych nowszych neosów to może nie ma tego muła ale w tych starszych są




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 8:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Ale kumpel ma Neoskę z 98r i jak ściągnął blokady to nie miał żadnego muła. Może ty coś masz/miałeś z paskiem lub zużyte rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 8:37 
Zbanowany

Rejestracja: 03 mar 2009, 19:07
Posty: 90
Pojazd:
nie no ja miałem pasek idelany rolki nowe zakładałem 6,5g i był muł, ja myślałem że wszytkie seryjne neosy mają muła :/ sory za OT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 9:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
hehe dzieki :D mamy tyle problemów z nim, silnikowo nie, ale wizualnie tak... przynajmniej tym nas pocieszyłeś :D:D


wielki thx :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy