Dzisiaj jest 04 sie 2025, 21:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2012, 14:04 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Witam. Ostatnio kupiłem gaźnik Dellorto 17,5 . Problem w tym że gdy wkręci się na obrotu, osiągnie 30/40 km/h to zaczyna spadać z obrotów, buczeć i nie jedzie. Czy to wina dyszy , mieszanki czy wysokości iglicy? Jeżeli dyszy to na jaką zmienić bo na razie mam 75, a iglicę na 2 od góry wcięciu w iglicy która ma ich 5. Proszę o szybką odpowiedź i z góry dzięki.




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:39 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
daj wiecej paliwa jak robi buuuu , podnies iglice(znaczy sie ten talerzyk na iglicy wez nizej ) albo srubke od mieszanki wykrec , pruboj :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 15:40 przez robinho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2012, 15:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Yankes_96, Mi się wydaje ,że to będzie wina regulacji napędu. Ale najpierw spróbuj wyregulowac gazior. Tak jak pisze robinho, daj iglicę wyżej i wyreguluj go pożądnie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 15:24 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Próbowałem go wyregulować na 75 i nie poszło teraz mam 65 i jakoś jeździ , ale na ssaniu, bez ssania gaśnie przy pełnej manetce. To jest wina dyszy? za duża? skoro na ssaniu idze lepiej. Wstawić mniejszą dyszę. ?




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2012, 16:19 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 13:47
Posty: 83
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski
Pojazd:
nie. wstaw wieksza dysze. przeciez na ssaniu dostaje wiecej paliwa a jak teraz masz dysze 65 i musisz jezdzic na ssaniu a przedtem miales 75 i niemusiales jezdzic na ssaniu to znaczy ze masz dac wieksza dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 0:37 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Mam pytanie czy na iglicy ząbek ma być na środku ? I o co chodzi w tych ustawieniach wysokości iglicy i śrubki mieszanki paliwo-powietrze. ? . Co od nich zależy?




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 13:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
dysza 80 a iglice na sam dół 2,7 lub 3,2 obrotu od składu mieszanki i będzie latać pod warunkiem ze masz dobry filtr powietrza szczelny itd:mrgreen:




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2012, 22:35 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
boluśf10 pisze:
dysza 80 a iglice na sam dół 2,7 lub 3,2 obrotu od składu mieszanki i będzie latać pod warunkiem ze masz dobry filtr powietrza szczelny itd:mrgreen:
No zrobiłem tak jak pisałeś i tylko na ssaniu chodzi dobrze. A bez ssania chodzi wysoko na obrotach i jak wciskam gaz to wolno z niego schodzi. Skoro chodzi na ssaniu dobrze to znaczy że ma za małą dyszę? Chyba mam filtr do dupy skoro tyle powietrza ciągnie. ; /




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2012, 22:37 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Nikt nie wie o co chodzi?




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 12:54 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 21:54
Posty: 98
Lokalizacja: DG
Pojazd:
Mam dokładnie to samo :D Jak mi się uda coś z tym zrobić to napisze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 13:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
zmień filtr a skoro wolno schodzi z obrotów to winna ssania wykręć ssanie i bez niego zobacz




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 12:36 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Wiem co było przyczyną . Uszczelki na cylindrze były do wyrzucenia . Teraz jeżdżę na dyszy 70 iglica na środkowym ząbku i skład mieszanki 1,75 obrotu oraz mam nowy filtr. Tylko jeszcze w kwestii regulacji mam pytanie, ponieważ chodzi trochę wysoko na wolnych obrotach bez względu na to że wykręcę śrubkę biegu jałowego . Tylko zakręcając mieszankę paliwo powietrze schodzi on trochę ale chyba nie mogę jeździć na pół obrotu odkręconej mieszance. Poza tym jak już jadę te 30 km/h to schodzi delikatnie z obrotów , próbowałem wyregulować napęd ale to nie od tego. Mniejsza dysza czy większa?. Czekam na odpowiedzi. Z góry dzięki.




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2012, 16:34 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 19:40
Posty: 60
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
poprawka. Wstawiłem dyszę 75 nie ma żadnych ubytków obrotów ale za to na początku jest mały muł dopiero potem się wkręca i jedzie , na wolnych chwilę pochodzi i gaśnie. iglicę mam na drugim ząbku od dołu (Mam 5 ząbków).




_________________

STUNTRIDING IS NOT A CRIME




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy