Dzisiaj jest 07 lip 2025, 17:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2009, 10:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam, od początku mojej przygody ze skuterem (Yamaha Neo's), mam problem z rozruchem na zimnym silniku. Neo's po prosty nie chce odpalić bez ssania, nawet przy temp. otoczenia 35 stopni. Kiedy już poczekam 1-2 minuty na wolnych aż się rozgrzeje i ruszę, to dopiero po 300-1000km mogę, wyłączyć ssanie żeby dało się jechać i nie krztusił się, po rozgrzaniu już wszystko ok. Po prostu nawet w upale silnik fochuje się, jak by była zima.
Przejechałem już tak 7,5k km po drodze wymieniałem cylek (eco kit 50ccm) i dalej to samo. Po sprawdzenie membranek okazało się że, jedna nie do końca się domyka. więc popuściłem na śrubkach spasowałem i jest wszystko idealnie złożyłem do kupy odpalam i pomimo że silnik zimny a był już wieczór sinik odpalił na strzał bez ssania :shock: (pierwszy raz od kiedy go mam). No dobra, jadę się przejechać przyjeżdżam na następny dzień zonk znowu trzeba dać ssanie żeby palił. Sprawdzam membranki i jest ok czyszczę po raz kolejny gaźnik, regule na ogrom sposobów i nic. Cały czas wydaje mi się, że dostaje za mało paliwa m.in. dlatego że jeżdżę na dyszy głównej 105 na sportowym filtrze i jest ok.
Proszę was doradźcie mi coś bo już mi nic do głowy nie przychodzi. :|


Mój setup:
Yasuni Z
Malossi multivar
Filtr powietrza Revo S-Type




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 11:15 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 11:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
a jaki przebieg ??




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
aktualnie 23 000 km




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 10:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 16:27
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Zmień stożek na inny i mniejsza dysze. Pożadna regulacja gaźnika na ciepłym silniku i powinno być ok.




_________________

Derbi a myślałeś że co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Stożek mam dopiero od jakiś 2 tygodni. Na seryjnym filtrze i dyszy 78- 93 jest to samo. Gaźnika lepiej się już nie da wyregulować a przynajmniej ja niepotrafie.

Generalnie cylek dostaje za mało paliwa i niewiem co jest tego przyczyną.




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 11:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
głownie po to jest ssanie, by odpalic. jezeli masz reczne to zrozumiale. a przy automacie ssanie samo zeskakuje po odpaleniu

"i ruszę, to dopiero po 300-1000km mogę, wyłączyć ssanie żeby dało się jechać"

z tym to chyba przesadziles ze musisz przejechac 300 km zeby silnik rozgrzac;]




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
tomi1094 pisze:
głownie po to jest ssanie, by odpalic. jezeli masz reczne to zrozumiale. a przy automacie ssanie samo zeskakuje po odpaleniu



Chcesz mi powiedzieć, że jak wyjmuje skuter z gorącego garażu, w którym jest ponad 40 stopi, to żeby odpalić silnik trzeba załączać ssanie? Bo chyba nie, więc coś u mnie jest nie tak. Pytanie brzmi Co?

Sytuacja coraz bardziej mnie irytuje :/


tomi1094 pisze:
300-1000km


oczywiście chodziło mi o metry :]




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 16:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
a jaka kompresja ?? patrzyłeś ?




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 19:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Na razie nie patrzyłem, jutro pojadę i zmierzę. Ile powinna mieć zdrowa seryjna (nie tuningowa) 50-ka? Bo na forum jest kilka bardzo rozbieżnych inf.




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 19:56 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Marcinu pisze:
hcesz mi powiedzieć, że jak wyjmuje skuter z gorącego garażu, w którym jest ponad 40 stopi, to żeby odpalić silnik trzeba załączać ssanie?
Nie chodzi o temperaturę wokoło ale silnika.Po prostu na ciepłym silniku mieszanka łatwiej jest rozpylana i zapłon jest łatwiejszy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 20:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wiem wiem, czytałem o tym jak odpalenie zimnej 50-ki jest trudne. Jednak inni nie muszą załączać ssania jak jest ciepło, a mi się tylko raz tak zdarzyło (po poprawieniu membranek), a i jeszcze raz odpalił bez ssania. Było to pierwsze odpalenie po założeniu nowego cylindra.




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lip 2009, 20:04 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 20:05 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Poluzuj na śrubie troszkę,powinno pomóc.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Mycen pisze:
Poluzuj na śrubie troszkę,powinno pomóc.


Jakiej śrubie?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 lip 2009, 20:25 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 20:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Marcinu pisze:
Jakiej śrubie?
Śrubie wzbogacania mieszanki:)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Mycen pisze:
Śrubie wzbogacania mieszanki:)


Mam już optymalnie wyregulowany gaźnik, Bodajże 2,5 obrotów na tej śrubie, gdy ją poluzuje mocniej, to jest już tylko gorzej, zaczyna gasnąć jak jest ciepły. :(

Co do mierzenia kompresji to robi się to na ciepłym czy zimnym silniku?




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2009, 21:10 
*

Rejestracja: 19 lut 2008, 15:44
Posty: 7
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
Pojazd:
A może spróbuj wymienić świecę :D




_________________

Aprilia Area 51 LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2009, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Świeca pali dobrze. Kompresji nie mierzyłem bo łamagom w serwisie sie nie chciało du@% ruszyć i mnie zbyli. Sprawdziłem jednak gładź cylka i jest bez najmniejszej ryski, tłok wygląda tak

Obrazek

Jeśłi chodzi o popuszczeni śruby to bardziej już się nie da bo muli.


EDIT:

No i bym zapomniał dodać , że simmeringi wału są suche, więc paliwo raczej nigdzie nie ucieka. Teraz po zamontowaniu na nowo cylka jest jakby trochę lepiej :shock: jakby zryw miał leprzy i lepiej pali, hmm... Why???




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 lip 2009, 16:09 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2009, 23:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
moze przez to ze piersiecnie wygladaja na zapieczone a ty je musiales rozruszac przez co znow lepiej przylegaja do cylindra i pewnie i kompresja troszke wzrosla




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2009, 11:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Te pierścienie tak jakoś wyszły na fotce, sam nie wiem czemu. Po ściągnięciu cylka swobodnie "dindały" sobie na tłoku i pod tym względem wyglądały jak nowo założone.

Tak sobie pomyślałem, bo jeżdżę na najtańszym cylku z mielocha, że kupie nowe pierścienie. Te już mają 6k km., Do tego jeszcze taki zawór oraz nową cewkę, bo tą którą mam ma już przebicia po deszczu. Mam nadzieje że to trochę pomoże :)


EDIT: Odgrzewam kotleta, może komuś sie przyda... Po zamontowaniu nowego zawory membranowego pali na dotyk bez ssanie przy temp silnika 20 stopni. :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 lip 2009, 0:03 przez Marcinu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy