Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 kwie 2012, 13:34 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Witam wszystkich, mam problem, otóż oddałem aeroxa do serwisu po tym jak zaczął mi po regulacji gaźnika strzelać z wydechu, uczywiście przez 1.5 tygodnia nikt się zabardzo z mechaników nie zabierał za rozpoznanie usterki, dopiero po kilku przyjazdach osobistych i telefonach, wzięli sie do pracy. okazało się że częśc tłoka jest ukruszona/naderwana i pierwszy pierścien też w kawałku ,,ukrychnięty' . oczywiscie ja już miało zostać wymienione to nowy komplet cylinder + tłok itp (cały zestaw ) arisala. jednak po tym jak przyszły części okazało sie że łożysko górne korbowodu ( tam gdzie wchodzi sworzeń tłoka) poprostu bardzo ciężko wchodzi i nie porusza się swobodnie, sworzeń mechanik wybijał prawdopodobnie młotkiem, moje pytanie brzmi czy prze wybicie sworznia mógł uszkodzic korbowód i przez to teraz nie pasuje nowe łożysko ? czy się samo to uszkodziło. chociaż silnik bez problemu jeździł odpalał itp, nie czułem jakichkolwiek problemów z odpaleniem czy z kopki cz z rozzrusznika. Obawiam się że wybijając łożysko młotkiem mogli uszkodzic korbowód przez co teraz nowe łożysko nie chce wejść, oczywiscie ja mam pokryć koszty, jak myslicie jest to ich wina ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 15:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2011, 21:35
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
nie wiadomo mógł sie zapiec sworzeń i nie dało go wyciagnąć to go wybił ale jak chcesz możęsz zrobić małą improwizacje i pilnikiem okrągłym zebrać troche i spróbować z łożyskiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
domiele94 pisze:
możęsz zrobić małą improwizacje i pilnikiem okrągłym zebrać troche i spróbować z łożyskiem
ten zabieg moim zdaniem jest niefortunny gdyż może się łożysko wusynąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2012, 21:48 
*

Rejestracja: 08 mar 2012, 18:40
Posty: 18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Ale ja myślicie mogło być to spowodowane złym wyciąganiem sworznia, bo wsumie gdyby tak było że te łożysko ciężko chodzi to bym chyba jakoś to odczuł ( silnik jest 70 ccm a rozrusznik ledwo tym kręci, czyli jak jakis wiekszy opór by był to by nie dał rady nim zakręcić) pozatym jaka jest częsta przyczyna że otwór na łożysko korbowodu się deformuje.. ? btw, to go wziąść z serwisu czy wykłucać się o to że to oni popełnili błąd.. ? bo tak jak pisałem miało być wymienione wszystko tak aby to było sprawne, a teraz okazuje się że jak przyszły części to im nie pasuje łożysko do korbowodu ( tzn wchodzi ale nie pracuje tak jak powinno ( bardzo duży opór stawia.. ) ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy