Dzisiaj jest 19 lip 2025, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2012, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Siema, mam problem a mianowicie:

Kiedy silnik jest zimny motor jedzie dobrze bez problemów po prostu dobrze. A jak się rozgrzeje to jak daje gazu na maksa to go muli ale jak dam stopniowo to ładnie przyspiesza i ma dobrego v-maxa.Wiem że to gaźnik tylko nie wiem co czy go zalewa czy dostaje zamało paliwa. Mam nadzieje że mi pomożecie.

Setup:

-Cylek seria

-Gaźnik Tec 17,5. dysza 90


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2012, 20:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
wykręć świecę i sprawdź jaki kolor ma. Kawa z mlekiem :arrow: to jest dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 5:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
RaczekxD, czarna jest.




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 8:30 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Muco, Jeśli świeca jest ma czarny kolor to oznacza, że dostaje za dużo paliwa. Gdyby natomiast kolor był blady np biały to oznacza, że dostaje go zdecydowanie za mało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2012, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
Muco, zmniejsz dawkę paliwa i może będzie dobrze :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 7:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2011, 19:01
Posty: 144
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Czyli wkręcić śrubkę od mieszanki?




_________________

HuRoxx 70cc.Jedyny taki w Polsce! Zobacz!!

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2080035&highlight=#2080035




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 8:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2012, 21:49
Posty: 411
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Dysza 90 przy seryjnym cylindrze? ja taką mam przy moim zestawie:p daj o jakąś 15 mniejszą.




_________________

Cpi oliver 2t LC

Tuning mechaniczny:
Gaźnik dellorto 17,5 phva
Wydech tecnigas trek
Sprzęgło hebo n
Dzwon sprzęgła stage6 wingcooler

Sprzedam silnik cpi/keeway na części w dobrej cenie, coś potrzebujesz to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 8:05 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Muco pisze:
Czyli wkręcić śrubkę od mieszanki?


nie... odkrec gdzies pol obrotu w lewo.. i przejazdzka.. po przejazdzce zobacz spowrotem na swiece jak nie pomoze to zmniejsz dawke paliwa na ilgicy o 1 zabek..zapinke daj o 1 zabek wyzej..

dysza wedlug mnie ciut tez za duza... jak to co wyzej napisalem nie pomoze zmien dysze na 80


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 8:06 przez damiano2309, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy