Dzisiaj jest 26 lip 2025, 1:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2012, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
tak jak w temacie skuter dostaje muła jak dam nie całe pół manetki trzeba go od najniższych wkręcać.Wymienilem zawor membranowy i zaczoł sie muł przed wymiana bylo lepiej ale chyba wiecej spalał.Regulowałem gaźnik i nic to nie daje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 19:33 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
jaki cyl i dysza glowna?

ok moze byc. a gaznik wyregulowany masz na ,,kawe z mlekiem'' ?

dysze jak masz zmien na 70

wzrosnie nieznacznie.. jesli piszesz ze po przekreceniu manetki na pol dostaje mula a regulacja srubkami powietrza nic nie daje to moze mu brakowac paliwa... jak dla mnie 60 dysza moze byc ciut za mala... dalbym na twoim miejscu 70 i wyregulowac gaznik,,, swieca musi miec kolor kawy z mlekiem wtedy wiesz ze jest wyregulowane a problem tkwi w czyms innym...


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 19:54 przez damiano2309, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
cyl oryginalny a dysza chyba 60 a gaznik 17,5 ysn


Ostatnio zmieniony 01 maja 2012, 19:39 przez Kondzio100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
kawa jest ale mleka nie ma
ale jak zaloze ta 70 to spalanie znowu wzrosnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zostawiłem ta dysze jaka jest ale za to uszczelnilem filtr powietrza i chodzi o niebo lepiej ale tylko wtedy jak jest zimny co to może być?spala około 5 l na 100 ale nie dziwię się bo więcej go zapalam i gaszę niż jadę czy jak podłącze przewody podgrzewania gaźnika spalanie spadnie?


Ostatnio zmieniony 02 maja 2012, 17:24 przez Kondzio100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:02 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Kondzio100 pisze:
Zostawiłem ta dysze jaka jest ale za to uszczelnilem filtr powietrza i chodzi o niebo lepiej ale tylko wtedy jak jest zimny co to może być?spala około 5 l na 100 ale nie dziwię się bo więcej go zapalam i gaszę niż jadę czy jak podłącze przewody podgrzewania gaźnika spalanie spadnie?


ssanie automat masz przy gazniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Ręczne.da się je wymontować na stałe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:31 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Kondzio100 pisze:
Ręczne.da się je wymontować na stałe?


niewiem czy sens jest wyciagac je z gaznika... jak niemasz je podlaczone do linki to ono nie pracuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Mam linke ale jak ja wyciągnę z tej tulejki już będzie ok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 18:54 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Kondzio100 pisze:
Mam linke ale jak ja wyciągnę z tej tulejki już będzie ok?


tak. wyciag ja i zloz wszystko spowrotem do gaznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 10:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
okazało sie ze sprezynka od ssania byla za krotka i nie odbijała i ssanie bylo caly czas właczone gdzy zrobiłem to tak jak ma byc to bez właczonego ssania nie pojedzie po dodaniu minimalnej ilosci gazu muł a jezeli ssanie wlaczone nawet dobrze zbiera ale pozniej lapie mula i trzeba do polowy manetki dawac bo dalej jest muł czy ktos juz cos takiego mial ?lub wie jak sie z tym uporac ?>



czy jak mam nie strzelny troche filtr tzn puszka ucieka mi po bokach powietrze ma to jakis zwiazek ?


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 11:06 przez Kondzio100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 16:30 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
ma związek bo łapie lewe powietrze więc spróbuj uszczelnić ten filtr i się odezwij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:47
Posty: 126
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
wkoncu oporałem sie z tym problemem winna byla puszka od powietrza poprostu dostawal za duzo powietrza zrobilem zwężkę z wezyka i juz jest ok
dzieki wszystkim za pomoc temat mozna zamknac


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 19:55 przez Kondzio100, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy