Dzisiaj jest 19 lip 2025, 13:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2012, 21:26 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Witam,miał ktoś tak ,że zapaliła mu się kontrolka od temperatury w aeroxie?
Mój problem polega na tym ,że cisnąłem na maxa około 7km nie zauważyłem ,że pali mi się kontrolka temperatury. Myślę ,że jechałem tak z 5km , po czym skuter nagle delikatnie zwalniał około w 10sek o 5km wolniej. Patrzac na kontrolkę ,że się pali szybko go zgasiłem i stanąłem. Odczekałem około 30min po czym odpaliłem i dojechałem do domu w tym czasie jechałem bardzo wolno 50km/h czując jak ruszam ,że skuter nie ma takiej siły i obrotów jak powinien mieć. Dałem mu koło domu odpocząć około 1h , pomyślałem ,że sprawdze czy wszystko ok , niestety skuter nie ma takich obrotów jak dziś rano i się nie wkręcam tak ładnie :(
Czy cylek/tłok do wymiany? :( Czy miało prawo się coś zatrzeć ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
ależ oczywiście, cylek/tłok padł, trzeba do szlifu i nowy tłok kupić




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:27 
**

Rejestracja: 01 sty 2012, 19:31
Posty: 236
Pojazd:
jak jechales jakies pare km na wys. temp. to moglo ci sie przytrzec troche, bardzo mozliwe ze masz cyl do szlifu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
tak jak koledzy wyżej, mógł cylinder się przytrzeć przy tak wysokiej temp. i szlif. A cylinder jaki masz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:34 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Jezuuuuuuuuuuuuuu :(
Seryjny , ale tak pięknie jeździł ;( 95km/h załamany jestem


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2012, 21:35 przez JakoBS, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
zrobisz szlif, kupisz nowy tłok, dobrze dotrzesz to będzie to samo :>




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:40 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Nie załamuj mnie :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
JakoBS, mi też cylek padł jakieś 4 dni i też załamka, bo nie dawał już rady, a nawet paska nie zdążyłem "dotrzeć" po kupieniu waria :/ zerowa komprsja, a ile może kosztować szlif seryjnego cylindra razem z kupnem tłoka itd. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:49 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Zależy jaki chcesz tłok , szlif ~60zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 15:18
Posty: 11
Lokalizacja: Płock
Pojazd: Aerox, CBR 600
Tak to kur.. jest jak dzieci wsiadają na dobre sprzęty. Tylko patrzeć ile poleci a reszta się nie liczy. :(( :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 21:55 
Zbanowany

Rejestracja: 25 mar 2012, 21:25
Posty: 150
Pojazd:
Zeby nie zakładać nowego tematu , lepiej robić szlif czy kupować Komplet Airsala 50 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 15:18
Posty: 11
Lokalizacja: Płock
Pojazd: Aerox, CBR 600
Jak masz sporo kasy zakup nowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2012, 8:02
Posty: 46
Lokalizacja: z-Uzbekistanu
Pojazd:
jak jechałeś taki dystans na gotującym sie to napewno tłok spuchł.. cylek do szlifu albo nowy.




_________________

Ride is my spassion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy