Dzisiaj jest 16 sie 2025, 8:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2012, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 20:32
Posty: 92
Pojazd:
Witam. Otóż gdy zakładałem wariator Stage6 to dostałem wraz z nim dwie podkładki pod przeciwtalerz. Nie włożyłem ich. Zmniejszy to osiągi?




_________________

Yamaha Aerox Valentino Rossi 2008r.
-Cylinder Athena 70ccm Racing
-Wydech Stage6 Pro Replica
-Wariator Stage6 Sport Pro
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Dzwon Tec HQ
-Przeciwtalerz Tec HQ
-Reflektor Revo XR8


Ostatnio zmieniony 04 maja 2012, 21:22 przez RoxanaFresh, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 21:27 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
U mnie nie ma różnicy ale założyłem jedną podkładkę gdyż obie tarły o zabierak




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2012, 22:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
podkladki są do regulacji napedu, jak masz mula na poczatku mozesz 1 zalozyc i zobaczyc na tej tuleji.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Ja mam również dwie, które dostałem do mulitivara i moje pytanie brzmi: czy mam je dobrze założone, mianowicie grubsza idzie za wariator od strony sprzęgła rozrusznika a druga pomiędzy wario a przeciw talerz czy może coś źle zamontowałem bo jeżeli jadę na maksymalnych obrotach to słyszę trochę takie huczenie i jakby bicie z przekładni... Więc jak jest z tymi podkładkami powinna jakaś przychodzić przed wariatorem czy nie powinno być nic?




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 10:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Ja mam jedną przed wariatorem, ale jak powinno byc to nie wiem.




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 10:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
mikkki5, powinna posadzona być na wale między tuleją a, przeciw talerzem :D malagadeca, zdejmij tą od strony sprzęgła :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Ale wtedy automatycznie wchodzi dalej wariator i cały przedni układ. Wtedy brakuje gwintu żeby przykręcić przeciw talerz żeby się nie ruszał;/ Wypowie się jeszcze ktoś kto ma instrukcje montażu mulitivara albo ma u siebie inaczej go zamontowanego? Byłbym bardzo wdzięczny;)




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 14:45 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 16:16 
**

Rejestracja: 08 mar 2012, 14:02
Posty: 417
Pojazd:
Za wariatorem nie wkładaj podkładki, włóż je pomiędzy tak jak kolega napisał tuleję a przeciw talerz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
malagadeca, a to jest taka gruba podkładka, że aż prawie tuleja ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Tak taka grubsza 3mm więc już nie taka podkładka. Więc co z nią ?




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 22:19 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Ona reguluję odległość paska od wariatora. Jeżeli mamy nowy pasek to wkładamy tą podkładkę. Ile mm? Musisz popróbować i zobaczyć na jakiej konfiguracji lepiej. Jeżeli mamy pasek zużyty już trochę to zakładamy cieńszą podkładkę aby wyrównać odległość paska od wariatora na taki jaki był na początku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Garet sory ale nie mogę śmieszny jesteś, zanalizuj swoją wypowiedź.... Po co piszesz jak nie ogarniasz tematu. Czyli z Twojej wypowiedzi wynika tyle że po przebyciu pewnego dystansu trzeba by było odkręcić pokrywę i wariator żeby podłożyć inną podkładkę. Poza tym nie jest mowa o tej podkładce pomiędzy tylko zaaaaaaaaa.....Ehhh, ręce już mi na to forum opadają.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 22:30 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2012, 23:13 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
malagadeca pisze:
Garet sory ale nie mogę śmieszny jesteś, zanalizuj swoją wypowiedź.... Po co piszesz jak nie ogarniasz tematu. Czyli z Twojej wypowiedzi wynika tyle że po przebyciu pewnego dystansu trzeba by było odkręcić pokrywę i wariator żeby podłożyć inną podkładkę. Poza tym nie jest mowa o tej podkładce pomiędzy tylko zaaaaaaaaa.....Ehhh, ręce już mi na to forum opadają.


Jeżeli Ty nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj. Każdy doświadczony tuner wie o tym i zdaję sobie sprawę jak ważną rolę odgrywa dystans - podkładki, które idą pod przeciwtalerz potocznie zwany wentylatorem. Widzę, że wśród wielkiego świata forumowych tunerów dalej utrzymuję się przekonanie, że wystarczy gaźnik podregulować wrzucić rolki i twardą sprężynę i będzie wszystko super. Pomyśl chodź przez chwile logicznie. Jeżeli masz nowy pasek to odległość jego od przeciwtalerza jest wartością stałą. Jeżeli pasek zaczyna się zużywać - ścierać, czyli robi się węższy to ta wartość, która była stałą zostaje zmieniona - zwiększona. Dzieję się tak gdyż pasek robi się węższy. Żeby mieć takie same osiągi, nie mieć dziur lub tzw. potocznie mułów musisz przywrócić stałą wartość odległości paska. Regulujesz to podkładkami. Przeanalizuj sobie ofertę mielocha w której jeżeli się nie mylę komplet 30 podkładek takich można kupić i każda ma inną grubość. I ja gadam brednie? Wnioskując po tym co mówisz to również sądzisz, że takie rzeczy jak pasek napędowy czy rolki nie zużywają się, są niczym z tytanu i przez cały żywot skutera mają swoją tą samą wartość. To po co ludzie kupują nowe rolki? Nie możliwe przecież żeby stare się zużywały. Ile razy były wałkowane tematy, że na nowym pasku mam muła, albo wymieniłem pasek i od razu zwiększyła się prędkość maxymalna? Przykro mi ale braki w tym temacie posiadasz Ty.

malagadeca pisze:
Ja mam również dwie, które dostałem do mulitivara i moje pytanie brzmi: czy mam je dobrze założone, mianowicie grubsza idzie za wariator od strony sprzęgła rozrusznika a druga pomiędzy wario a przeciw talerz czy może coś źle zamontowałem bo jeżeli jadę na maksymalnych obrotach to słyszę trochę takie huczenie i jakby bicie z przekładni... Więc jak jest z tymi podkładkami powinna jakaś przychodzić przed wariatorem czy nie powinno być nic?


Dostajesz podkładki do regulacji odległości paska od wariatora, wsadzasz jedną gdzieś za wariator od sprzęgła rozrusznika, a drugą pod przeciwtalerz bo pewnie łyso jakoś tak? Widać zerowe pojęcie o funkcjonalności tych podkładek gości w Twoim toku myślenia.

W takim razie wytłumacz mi to:
Cytuj:
Mało kto o tym wie, ale do precyzyjnej regulacji przeniesienia napędu, aby zwiększyć osiągi do maksimum, najlepsze serwisy, zespoły czy zawodnicy używają podkładek o różnej grubości. Jak wiadomo pasek w czasie pracy zużywa się - są to dziesiąte milimetra ale ma to już wpływ na osiągi naszego pojazdu. Zakładane pomiędzy talerz wariatora i tuleję wariatora, oraz pomiędzy przeciwtalerz wariatora i tuleję pozwalają na swobodną regulację i niwelują zużycie się paska. Każdy chce maksymalnie wykorzystać moc swojego skutera - bez podkładek Variocontrol jest to nie możliwe. Warto, niskim kosztem pokombinować z ustawieniami wariatora względem paska, aby uzyskać bardzo wymierne osiągi. Zestaw zawiera 32 podkładki o grubościach od 0,4mm do 1mm.


Ostatnio zmieniony 05 maja 2012, 23:51 przez Garet, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 10:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Ja mam tylko jedną podkładkę cienką za sprzęgłem rozrusznika a za przeciwtalerz nic nie wcisne bo nakrętka mi na całym gwincie wału nie załapie .
To ta za sprzęgłem jest potrzebna czy mam ją przełożyc za przeciwtalerz w końcu bo już nie wiem ?




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Kolego Garet nie będę cytował twoich wypowiedzi z ,,wikipedii''. Co do mojej wiedzy to jest ona wystarczająca żebyś ty jej nie zrozumiał. Bo cały czas rozmawiamy wielki znawco o podkładce znajdującej się pomiędzy sprzęgłem rozrusznika a wariatorem (o ile wiesz gdzie to jest). A ty mi wyjeżdżasz tu z podkładkami.

Wracając do Twojego śmiesznego opisu dotyczącego podkładek to są one stosowane na poziomie ,,zawodowego tuningu'' tzn. gdzie każdy mm się liczy-evo coś w tym rodzaju. Idąc Twoim tokiem myślenia to jeżeli mamy w jakimś stopniu zużyty pasek to producent mulitivara dodałby to Twoją innej grubości słynną podkładkę by wyregulować dystans po zużyciu paska. Taki z ciebie znawca a przeczytałeś załączony w cytacie przez Ciebie tekst myślisz że jesteś wielkim znawcą, a żadnej wiedzy praktycznej. Jak chcesz to możemy porozmawiać na pw o różnego rodzaju regulacjach napędu jak jesteś taki kozak. Aha by udowodnić tą swoją jakże ,,wielką'' wiedzę pochwal się swoimi regulacjami napędu na bazie przynajmniej sportowego wydechu to może porozmawiamy. Aha co do twoich obliczeń to zamiast kupować podkładki i bawić się w regulowanie na czym nie ukrywam że się nie znam bo nigdy tego nie robiłem to wolałbym kupić nowy pasek(na to samo wyjdzie), ale nie jestem sam bo ty również nie masz o tej regulacji bladegooo pojęcia...

Dzięki wszystkim za odpowiedź oprócz jednego delikwenta, temat do zamknięcia.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 12:47 przez malagadeca, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 12:51 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
RoxanaFresh pisze:
Otóż gdy zakładałem wariator Stage6 to dostałem wraz z nim dwie podkładki pod przeciwtalerz.


Przeczytaj jeszcze raz bo może ja nie umiem czytać. Przepraszam Cię, ale autor założył temat o takiej treści i w takim celu. Odpowiedziałem na jego pytanie więc przestań być natrętnym gościem, który cwaniakuje, a widzę, że nie masz pojęcia w jakim celu temat jest założony. Moja wypowiedź z Wikipedii jest wzięta prosto ze sklepu mieloch.pl . Żadnej wiedzy praktycznej? Kim Ty jesteś żeby podważać moją wiedzę lub kokietować na temat tego co umiem a co nie. Jesteś bezczelny. Przeczytaj sobie wiadomość autora tematu. Wchodzisz do czyjegoś tematu zadajesz pytania i później masz pretensję, że odpowiadam osobie, która założyła ten temat.

Twierdzisz sztywno, że nie mam wiedzy praktycznej. Znawco, mechaniku, tunerze przepiękny to gdzie jest Twoja wiedza skoro zadajesz tak błahe pytania o jakieś podkładki.

malagadeca pisze:
Aha co do twoich obliczeń to zamiast kupować podkładki i bawić się w regulowanie na czym nie ukrywam że się nie znam bo nigdy tego nie robiłem to wolałbym kupić nowy pasek(na to samo wyjdzie)


Wiesz z tego co wiem to zużycie paska sprawdza się go po jego szerokości z początkową szerokością gdy jest nowy. Robi się to takim magicznym narzędziem jakim jest suwmiarka. Dokładniejszy wynik dostaniemy używając suwmiarkę z wyświetlaczem elektrycznym. Na podstawie tego patrzysz o ile mm pasek Ci się zużył i zmieniasz stosownie do tego podkładkę na cieńszą. Nie dziwota, że później tysiące tematów zmieniłem pasek i wzrosła prędkość maxymalna, albo "zmieniłem pasek i mam muła, pasek pewnie musi się dotrzeć trochę i będzie ok". Wiele osób kupuje skutery właśnie wiadomo w którym jest używany pasek. Jeżeli jest ktoś trochę kumaty ma trochę czasu i owe podkładki regulują odległość na jak najbardziej korzystną. Wsadzacie nowe paski i się dziwicie później, że macie muła. Nie każdy ma tyle kasy, żeby kupować paski bo się zużył ledwo ledwo i odczuwasz, że masz gorsze przyśpieszenie albo coś innego.


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 13:07 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Zadaję by się upewnić, ponieważ nie jestem pewien co do nich. A ty twardo mi o jakiś dystansach, dostosuj się do mojego pytania i odpowiedz na nie a nie cały czas tylko o dystansach.

Cytuj:
Otóż gdy zakładałem wariator Stage6 to dostałem wraz z nim dwie podkładki pod przeciwtalerz.

Dostał tak jak ja do mulitivara jedną za wariator drugą przed tuleję wariatora. No widać właśni, że niby według ciebie błahe pytania a musisz się posiłkować wiedzą MIELOCHA...

Cytuj:
Wiesz z tego co wiem to zużycie paska sprawdza się go po jego szerokości z początkową szerokością gdy jest nowy. Robi się to takim magicznym narzędziem jakim jest suwmiarka. Dokładniejszy wynik dostaniemy używając suwmiarkę z wyświetlaczem elektrycznym. Na podstawie tego patrzysz o ile mm pasek Ci się zużył i zmieniasz stosownie do tego podkładkę na cieńszą. Nie dziwota, że później tysiące tematów zmieniłem pasek i wzrosła prędkość maxymalna, albo "zmieniłem pasek i mam muła, pasek pewnie musi się dotrzeć trochę i będzie ok". Wiele osób kupuje skutery właśnie wiadomo w którym jest używany pasek. Jeżeli jest ktoś trochę kumaty ma trochę czasu i owe podkładki regulują odległość na jak najbardziej korzystną. Wsadzacie nowe paski i się dziwicie później, że macie muła. Nie każdy ma tyle kasy, żeby kupować paski bo się zużył ledwo ledwo i odczuwasz, że masz gorsze przyśpieszenie albo coś innego.


Haha co ty nie powiesz, dobrze ze mi powiedziałeś że mierzy się suwmiarką bo mierzyłbym to na łokcie... Śmieszny jesteś z tym twierdzeniem że na nowym pasku jest muł czy coś w tym stylu, bo normalnie ja nie miałem takiej sytuacji-było wszystko ok. Kurcze od dziś zacznę chyba regulować skutery samymi podkładkami po są takie skuteczne. Szkoda tylko że każdy woli regulować takimi rzeczami jak sprężyna centralna, rolki i sprężynki sprzęgła.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 13:15 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:16 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
RoxanaFresh pisze:
dwie podkładki pod przeciwtalerz

Jak wół piszę pod przeciwtalerz, a nie jedna pod przeciwtalerz a druga gdzieś indziej. Jeżeli ktoś mi mówi, że ma samochód koloru czarnego to mówię, że on jest CZARNY. Nie będę się domyślać, że może ma gdzieś białe kropki. Jeżeli ktoś przedstawia mi, że jest coś czarna to odpowiadam na pytanie mu czemu to jest czarne, a nie czarno białe. Problem polega na tym, że nie umiecie przedstawić problemów tylko piszecie jak połamani. Dostajecie odpowiedź na swoje pytania, później wyzywając ludzi, że bzdury gadają. Najpierw nauczcie się pisać.

Przytoczyłem cytat opisu podkładek, po to, żeby Ci uświadomić po co one są.

malagadeca pisze:
Szkoda tylko że każdy woli regulować takimi rzeczami jak sprężyna centralna, rolki i sprężynki sprzęgła.


Chyba wczoraj miałeś dobrą imprezę albo dzisiaj chodzisz niewyspany. Wytłumacz mi jaki ma wpływ sprężyna, rolki czy sprężyna centralna na odległość paska od wariatora. Jak możesz to porównywać. Naprawdę stary, urządzasz sobie istne kpiny, żeby nabijać posty. Jeżeli ktoś da cieńszą podkładkę, gdyż ma zużyty pasek, a później nie zmieniając podkładki da szerszy pasek tzn. nowy to przecież pasek będzie wyżej leżał na wariatorze co powoduje potocznie zwanego muła co jest spowodowanym, że skuter będzie ruszał jakby z wyższych "przełożeń". Jeżeli wiesz to pasek na wariatorze zaczyna chodzić na początku po najmniejszym promieniu wariatora, a potem wchodzi na wyższy pułap czyli większy promień. Więc analogicznie skoro pasek będzie leżał w połowie wariatora to będzie ruszał na pułapie, który jest zarezerwowany dla wyższych obrotów więc skuter będzie wolno się rozpędzał. Takie trudne to jest do zrozumienia?


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 13:23 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Weź się gościu ogarnij i przeczytaj mój pierwszy i drugi post w tym temacie i powiedz mi czego ty tam nie rozumiesz albo co jest ,,durne''. Aha wypada się trzymać tematu a nie wyskakiwać z filozofią podkładek jeżeli się toi nie tyczy tematu.


Jest taki przycisk jak ,,edit'' żeby nie nabijać postów znawco. Mówię o ogólnej regulacji napędu jeżeli chodzi o muła....(wystarczyło się domyślić a nie znowu sobie coś ubzdurać z podkładkami..)
By zlikwidować tego twojego muła stosuję się np.twardsze sprężynki żeby skuter ruszał z wyższych obrotów albo lżejsze rolki. Wiesz nigdy nie miałem muła z tego względu tylko że pasek był nowy xD Więc nie wiem o co ci w ogóle chodzi, jakieś filozofie swoje wymyślasz człowieku...




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 13:28 przez malagadeca, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2012, 13:28 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
malagadeca pisze:
Weź się gościu ogarnij i przeczytaj mój pierwszy i drugi post w tym temacie i powiedz mi czego ty tam nie rozumiesz albo co jest ,,durne''. Aha wypada się trzymać tematu a nie wyskakiwać z filozofią podkładek jeżeli się toi nie tyczy tematu.


Jest taki przycisk jak ,,edit'' żeby nie nabijać postów znawco. Mówię o ogólnej regulacji napędu jeżeli chodzi o muła....(wystarczyło się domyślić a nie znowu sobie coś ubzdurać z podkładkami..)


Post wysłał mi się 2 razy. Powód do wyzwisk? Kultura chyba nie obowiązuję. Jeżeli nie wiesz nie wypowiadaj się gdyż ośmieszasz się. Mówimy o podkładkach bo w takim celu założył autor temat.
RoxanaFresh pisze:
dostałem wraz z nim dwie podkładki pod przeciwtalerz


A Ty mi mówisz, że temat nie jest o tym?
Zaczynasz mówić o jakimś regulacji napędu. Wytłumacz mi tutaj teraz jakim sposobem chcesz zniwelować muła, który jest spowodowany za wysoko osadzonym paskiem na wariatorze. CZYM? Rolkami? Sprężyną centralną, która ma za zadanie mocniej/słabiej dociskać pasek? Może sprężynkami, które są odpowiednie za łapanie sprzęgła w zależności od ich twardości?

malagadeca pisze:
Więc nie wiem o co ci w ogóle chodzi, jakieś filozofie swoje wymyślasz człowieku...


To co mówię to są wymyślone filozofie? Pchasz się w mechanikę, w majstrowanie silników czy napędu nie znając podstawowych rzeczy? W dodatku zarzucasz mi, że są to wymyślone rzeczy? Ręce opadają.


Ostatnio zmieniony 06 maja 2012, 13:30 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy