Dzisiaj jest 16 cze 2025, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2009, 21:54 
*

Rejestracja: 04 paź 2008, 6:47
Posty: 7
Pojazd:
Witam, ostatnio wymieniłem calutki napęd w moim Malaguti, sprzęgło Polini razem z dzwonem, wariator Polini, pasek Polini Kevlar Evo, po przejechaniu jakiś 200km zerwał się pasek... :/ na 100% wszystko było dobrze zamontowane, ale wariator który kupiłem to niebył Evo, a pasek który kupiłem był właśnie do wariatorów Evo...

Czy to mogła być ewentualna przyczyna zerwania kevlarowego paska??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 7:19 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Czy wario i pasek były nowe , ijaki masz wentylator wariatora założony?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 14:44 
*

Rejestracja: 04 paź 2008, 6:47
Posty: 7
Pojazd:
Wario i pasek były nowe, a wentylator jest chyba standardowy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 15:27 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
To może być błąd przy produkcji paska czytałem parę razy że komus sie tam zerwał nowy pasek kevlarowy , a tależ od korektora momentu obrotowego masz prosty nie powginany, jak zmieniasz wario na sportowe to wentylator należy też zmienic na nowy poczytaj troche widze że nie jesteś tu od tygodnia ,pamiętaj że kont ułozenia paska na sportowym wario jest inny niż na seryjnych czesciach myślę tu o wentylatorze .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 16:25 
*

Rejestracja: 22 paź 2008, 19:38
Posty: 101
Pojazd:
Ostatnio tez trafilem na felerna sztuke paska. po 3 km mi pekl. teraz kupilem za 30 zl na allegro i smigam juz 300 km ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 21:42 
*

Rejestracja: 04 paź 2008, 6:47
Posty: 7
Pojazd:
A w czym Ci się będzie różnił i w czym pomoże nowy wentylator :lol:

Zużycie przeciwtalerza przez cały okres eksploatacji to jakieś 0,5mm... Więc to niejest żadna różnica, więc twoja teoria zdaje się być całkowicie błędna...


Tylko największym bólem jest trafić na feler za 130zł :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
a bo te paski kewlarowe polini stage 6 i bog wie jakie jescze nie jak wzmacniane i jeszcze z czego zrobione to to wszystko szajs. bo to albo za sztywne to albo sie zerwie. najlepsze sa paski dayco




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2009, 8:14 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Posty: 86
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
mice pisze:
A w czym Ci się będzie różnił i w czym pomoże nowy wentylator :lol:

Zużycie przeciwtalerza przez cały okres eksploatacji to jakieś 0,5mm... Więc to niejest żadna różnica, więc twoja teoria zdaje się być całkowicie błędna...


Tylko największym bólem jest trafić na feler za 130zł :P


Nie twierdzę że przez wentylator zerwaleś pasek jeśli o to chodzi wentylator ma tak jak wariator wpływ na osiągi i to chciałem przekazać , rzecz następna to teorie jak to nazwałes ja opieram się na praktyce i przenoszę ją na forum aby pomagać takim jak ty , jak masz chęć to zobacz moje tematy i zorientujesz sie kiedy ostatnio prosiłem o pomoc tak czy inaczej to ty jesteś w błędzie lecz na nich najszybciej się można nauczyć .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy