Dzisiaj jest 23 lip 2025, 14:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2012, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
Czy to normalne, że flitr jest zalanu w środku, a gąbka mokra, co może być tego przyczyną


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 20:16 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Powodem mogą być zużyte już płytki membranowe, albo źle wyregulowany gaźnik. Skłaniał bym się prędzej do membranek. Najlepiej odkręć króciec (przykręcony 4 śrubami) i wyjmij zawór. Weź go pod słońce i sprawdź czy widać jakiś prześwit między płytkami a zaworem.




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2012, 20:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
właśnie dzisiaj chciałem to zrobić bo wymieniałem głowice w silniku i jedną śróbkę tą z tym bolcem w środku , to ukręciłem gwint na ten śrubokręt, i mam dlylemat jak ją odkręcić, myślałem, abyprzyspawać tą śśrubke do śrubokręta i wykręcić, ale nie wim, czy krućca i membrany nie uskodz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy