Dzisiaj jest 05 sie 2025, 18:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2012, 16:36 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 16:31
Posty: 3
Pojazd:
Witam mam pewien problem.Mam keewaya matrixa. Kupiłem nowy cylinder 50ccm firmy TUNE-EX. Zdecydowałem się na kupno nowego bo w starym oberwały się mocowania wydechu. Dałem go kumplowi który się zna na takich rzeczach aby mi go założył. Wszystko spasował, założył i mowi mi ze skuter nie ma wogole mocy. Dochodzi do 6k obrotów i dalej dupa. Na starym cylindrze było wszystko ok. Miał ktoś taki problem z nowym cylindrem? Jeżeli tak to proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 16:52 
**

Rejestracja: 16 mar 2011, 15:29
Posty: 355
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
może po prostu regulacja?




_________________

Aprilia SX 125 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 17:06 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 16:31
Posty: 3
Pojazd:
gaźnik był 2 razy czyszczony, regulowany i bez zmian...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
Regulacja napędu była przeprowadzana?
Rolki, centralka , sprężynki dobierane?




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
a docieranie, jak nowy i odrazu gaz, to on już nigdy nie będzie miał mocy, może kolega sie chwali bo sie filmików na yt naoglądał, jak przyszło co do czego to założył tłok odwrotnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 16:08 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 16:31
Posty: 3
Pojazd:
Widze że nie czai większość o co tu chodzi. Kolega który mi to robi nie jest jakimś nowicjuszem w tych sprawach. Złożył dużo motorów, nawet starych typu yamaha DT, a tu docierania nic nie pomoże skoro od razu po założeniu cyla skuter jest słaby jakby chodził na silniku elektycznym. Co do regulacji napędu to poprzedni cylinder miał tą samą pojemność i napęd pod niego był ułożony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2010, 19:42
Posty: 309
Pojazd:
94kowal, pojemność nie ma tu zbyt dużego znaczenia , bo reguluje się pod cylinder konkretny.
Dla ekstremalnego przykładu możesz mieć cyl 50cc który ma 3,5 KM i 9 KM i co?
Każdy inaczej pracuje i potrzebuje innej regulacji...
Nie mówie że problemem jest regulacja bo nie musi tak być ale skoro ten Twój mechanik to nie żółtodziób to czemu tego nie rozkmini? :)




_________________

Streetrace Stage6 70cc AC
Wario: Top Racing NG
Rolki: 3,5g
Pasek: Hebo Kevlar
Wydech: Tecnigas Next - R
Amor tył: Tec - S
Sprzęgło: Tec Evo Racing
Centrala: Biała Malossi
Wał:Top Racing Race HQ
Gaznik: Malossi Dellorto 17,5
Filtr: Revo S-type




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2012, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
zoacz króciec i uszczelniace




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy