Dzisiaj jest 31 lip 2025, 10:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2012, 12:47 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 10:58
Posty: 156
Pojazd:
No więc ostatnio zachciało mi się poprawić osiągi Roxa, mam w nim gaźnik 21mm, dysza 80, stożek revo s-type. Zmieniłem dysza na tą 80'tke z 76 moża jakaś minimalna poprawa i jest, ale nie odczuwalna, napewno na portfelu :O no i skoro dostał więcej paliwa to powinienem mu skrecić powietrza ? Jak to jest, bo juz zapomniałem i wyszedłem z prawy, potrzebuje, żeby ktoś mi przybliżył zakres regulacji gaźnika :)

Bo ogólnie chodzi mi o taki problem, ze robi przez stożek brrrr, czekam az sie wkreci i dopiero zaczyna sie turlać :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 12:55 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=264614

Skoro wcześniej miałeś wyregulowany pod puszkę albo filter który przepuszczał mniej powietrza to teraz musisz dać mu więcej paliwa bo dostaje więcej powietrza i to się musi zrównoważyć w odpowiednich proporcjach :mrgreen:




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2012, 13:04 
*

Rejestracja: 14 lis 2011, 10:58
Posty: 156
Pojazd:
Zawsze miałem ten stożek przy tym gaźniku, zmieniłem tylko dysze na wiekszą, czyli teraz powietrze skręcić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy