Dzisiaj jest 07 sie 2025, 2:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2012, 13:32 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Siemka mam taki problemik ,że płyn chłodniczy wylatuje mi .I podczas rozgrzania tworzy się ciśnienie więc dla tego wypływa wiecie jak temu zaradzić kupiłem nowy korek .Taki http://allegro.pl/yamaha-aerox-korek-zb ... 74507.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
no i ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 14:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
moze chcial sie pochwalic nowym korkiem?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 16:24 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Nie kurcze nie wiem dla czego ale ten nowy korek nie ma odpowietrznika co wy na to jak wywiercić tak dziurkę malutką ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 19:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 18:05
Posty: 469
Lokalizacja: ...
Pojazd:
bardzo dobry pomysł przez tą dziurkę na pewno nie będzie uciekał płyn !




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 20:03 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
No ale nie będzie już ciśnienia i będzie mini odpowietrznik czyli płyn nie ma szans wypływać .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 20:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Dowiedz sie pierw czemu robie sie ciśnienie. Kazdy korek ma to do siebie ze jest termostatem. Gdy cisnienie jest zbyt duże to wypycha ono zaworek do góry i ucieka, gdy cisnienie jest zbyt małe tłoczek idzie do dołu i jest zassanie powietrza. Korka nic nie ruszaj lepiej znajdz przyczyne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 0:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:30
Posty: 345
Lokalizacja: Racławice Śląskie
Pojazd: Golf Mk1 GTD
a może wystarczy dobrze układ chłodzenia odpowietrzyć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 20:00 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Aha wpierw spróbuję odpowietrzyć dobrze układ chłodzenia ,a jak mam t sprawdzić dla czego się ciśnienie wytwarza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy