Dzisiaj jest 07 sie 2025, 20:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2012, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
co może być przyczyną, za duża dysza?
neos seria 2006r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 10:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
refresh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2011, 22:53
Posty: 41
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
Możliwe że membranki są nieszczelne i przepuszczają paliwo.




_________________

Keeway HURRICANE By Jakob;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=226486




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 11:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
właśnie, że szczelne, bo sprawdzałem, nawet dałem nowe i jest to samo, co to może być?
po 100km musze czyścić filtr, bo jest olejem zalany i jechać nie chce, nawet z filtra olej kapie, a po 200km gaśnie na wolnych, bo dostaje tak mało powietrza, a jaka zdejme filtr i dodam gaz, to widze, że mgiełka z gaźnika wylatuje


Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 11:42 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 11:47 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 20:00
Posty: 175
Lokalizacja: PZ
Pojazd:
mialem podobnie wymienilem filtr i jest ok




_________________

Mój rox ==============> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1738796#1738796 ZAPRASZAM !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 11:57 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
Ja wiem przez co to. Sam miałem Neosa po małym tuningu. Nic innego jak kranik podcisnieniowy :). Ściągnij wężyk od paliwa z gaźnika, kopnij (najlepiej na ssaniu zeby nie odpalil) i przekręć stacyjkę. Jeżeli przekręciłeś stacyjke, a paliwo dalej leci to kranik się nie zamyka. Ja tak miałem w neosie, i nie zamykał się, zalewał całą komorę pływakową i później lało się z olejem do filtra powietrza (też miałem cały w oleju).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 12:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
bartox555 pisze:
iągnij wężyk od paliwa z gaźnika, kopnij (najlepiej na ssaniu zeby nie odpalil) i przekręć stacyjkę. Jeżeli przekręciłeś stacyjke, a paliwo dalej leci to kranik się nie zamyka. Ja tak miałem w neosie, i nie zamykał się, zalewał całą komorę pływakową i później lało się z olejem do filtra powietrza (też miałem cały w oleju).
czyli co ściąnąć wężyk, (ale on odpala u mne na ssaniu), później kopnąć na włączonym zapłonie? bo jok ściągne 2 wężyki, to nie leci paliwo, a spala w trasie 3,7l na seri, jedynie leo tt, a ten kranik przy baku jest lekko mokry!


Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 12:20 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 14:06 
**

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:32
Posty: 255
Lokalizacja: B-c
Pojazd:
to bardzo możliwe że nie zamyka się :) ściągnij tylko wężyk od paliwa, od podciśnienia zostaw, kopnij na włączonym zapłonie, i jak odpali /lub nie to wyłącz zapłon. U mnie w Neosie po takiej operacji dalej leciało paliwo przez około minute, po prostu kranik nie miał siły się zamknąć. Kupiłem nóweczke RMS i filterek był suchutki i nic z niego nie leciało, a wcześniej lało się z niego na dole i na całej długości filtra był niebieski olej (niebieski lałem) :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2012, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
ok zaraz sprawdze, ja mam filtr żółty i olej czerwony jak sie zmiesza, z pyłem, to taki czarny syf mam na filtrze, a i jeszcze rozbierałęm membranki i mam teraz mokre kołonich, bo zrobiłem uszczelke ze zwykłej kartki(tamta sie rozwaliła)
a co może być przyczyną, że jak wejdzie na obroty, to pasek nie schodzi, mam nowe rolki 3,5g, czyżby przegrzana centralka?

a więc zrobiłem tak, że poszedłem zdjąłem wężyk od paliwa, kopnąłem odpalił i paliwo zaczeło lecieć dość szybko, lecz po wyłączniu przestało praktycznie odrazu, zleciało tylko tyle co w wężyku, próbowałem pare razy, jedynie na wolnych obrotach


Ostatnio zmieniony 02 cze 2012, 15:38 przez pigzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
f5 teraz musze czyścić co 50km, dlaczego??? i dawać coraz lżejsze rolki
może być cylek na wykończeniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
sprawdz moze lepiej jakom masz kompresje....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2012, 20:44
Posty: 439
Lokalizacja: okolice Krakowa
Pojazd:
tylko, że mam takie coś do mierzenia kompresji, lecz strzelił mi wężyk, bo był stary i musiałbym nowe kupić, a bardziej mi sie cylekopłaca kupić, ile może kosztować w serwisie mierzenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy