Dzisiaj jest 04 sie 2025, 21:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2012, 17:27 
*

Rejestracja: 15 maja 2012, 14:43
Posty: 7
Pojazd:
Witam.
Jak odpalam Aeroxa rano to zalewa świece, dopiero muszę ją wykręcić i przetrzeć . Kopne parę razy i odpala. Po 1-2 minutach (wydaje mi się gdy jest na ssaniu bo jest automatyczne) jazdy od razu v-max spada a gdy stane i znowu chcę ruszyć zaczyna sie dławić trzeba się odpychać nogami żeby ruszył i max jedzie 30 km/h , ale jak pokrece manetką trochę to rozpędza się do 60 km/h a dodam że wcześniej jechał mniej więcej 85-90. Jakieś 2 tygodnie temu miałem ten sam problem ale przeczyściliśmy gaźnik i było OK , ale gaźnik nie zapchał by się w 2 tygodnie.
Pomóżcie bo nie mam pojecia co to może być.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 17:32 
*

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:14
Posty: 35
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Sprawdź filtr powietrza, dla pewności rozkręć gaźnik i wyreguluj, powinno pomóc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 17:36 
*

Rejestracja: 15 maja 2012, 14:43
Posty: 7
Pojazd:
Filtr jest na pewno dobry go czyściłem go ostatnio, ale jak ostanio jeździłem w niedziele latał bardzo dobrze a dzisiaj odpalam i tu tak muli. Więc chyba gaźnik nie rozregulował by się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 17:40 
*

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:14
Posty: 35
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Może za mała iskra na świecy, i nie przepala :) Jak zalewa świece to musi być albo wina zapłonu albo gaźnika, nie ma innej opcji. Posprawdzaj wszystko dokładnie.
A może zawór membranowy ?


Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 17:43 przez czarosss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 17:47 
*

Rejestracja: 15 maja 2012, 14:43
Posty: 7
Pojazd:
Spróbuje go trochę wyregulować , ale i tak mnie zastanawia że na ssaniu jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 21:50 
*

Rejestracja: 15 maja 2012, 14:43
Posty: 7
Pojazd:
Byłem z tym u znajomego mechanika mówi że cylek zjechany i do wymiany.
Mam na nim przejechane 12000 km . Przy wlocie powietrza w filtrze zakręciliśmy izolacja 1/3 otworu . I narazie jakoś chodzi . Czy to aby napewno jest zjechany cylek ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2012, 21:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
czester pisze:
Byłem z tym u znajomego mechanika mówi że cylek zjechany i do wymiany.
Mam na nim przejechane 12000 km . Przy wlocie powietrza w filtrze zakręciliśmy izolacja 1/3 otworu . I narazie jakoś chodzi . Czy to aby napewno jest zjechany cylek ??


Czysciles gaznik?




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 20:11 
*

Rejestracja: 15 maja 2012, 14:43
Posty: 7
Pojazd:
tak przeczysciłem ale nie pomagało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 14:16
Posty: 161
Lokalizacja: Strubno/Braniewo
Pojazd:
12k km to sporo prawdopodobnie zeczywiscie cylek do wymiany, mozesz sprobowac wymienic same pierscienie ale nie wiem ile to potrzyma i czy w ogolę pomoże.
jak masz możliwość to sprawdź kompresje




_________________

--->>>>Gołe baby :D <<<<---




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy