Dzisiaj jest 29 lip 2025, 13:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2012, 10:21 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 15:19
Posty: 90
Pojazd:
Witam,mój problem polega na tym że w oryginalnej głowicy od polini wyrobił się gwint świecy, tzn można ją wkręcić na prosto jak i pod kątem przez co jest spore prawdopodobieństwo że łapał lewe powietrze, z drugiej strony nie jestem pewny czy mogę założyć seryjną głowicę ponieważ szerokość wgłębienia w niej jest większa o 0,5cm tzn są 2 strefy, jedna jak by dla świecy a oraz druga (zaznaczone dokładnie na zdjęciu). Proszę o konkretne i fachowe opinie;)
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 10:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
U mnie przy streetrace jaki mi poszedł gwint też chciałem założyć seryjną głowicę i nic z tego - nie pasowała ... Zaniosłem do znajomego tokarza i dorobił mi tulejkę z brązu mi zrobił za free po znajomości ale dorobienie takiej tulejki nie będzie chyba więcej kosztować niż 40zł :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 11:50 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 15:19
Posty: 90
Pojazd:
czyli gdy założę seryjną głowicę to co się będzie działo? tłok będzie walił w głowicę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
sawi654, Jest mała komora spalania.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 12:06 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 15:19
Posty: 90
Pojazd:
co to oznacza? nierówna praca silnika? mniejsza żywotność? dodam tylko że to polini sport 50cc nie 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 14:33 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Włóż seryjną głowice z podkładką pod nią. Zakręc ręcznie wariatorem jak będzie walic, uczyń tak jak koledzy mówią wyżej. Jak nie skręc jak należy sprawdz kompresje i śmigaj.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:09 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 15:19
Posty: 90
Pojazd:
jeśli chodzi o uderzanie tłoka w głowicę to nic z tych rzeczy, zakręcałem już tak na próbe, ale zależy mi też na równej pracy silnika i oczywiście na żywotności jak i osiągach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2012, 15:13 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Nic się nie stanie :> Jak kompresja będzie w normie 6-11 barów wszystko będzie jak należy. Tylko nie daj boże aby tłok uderzył w głowice, kaput. Polini głowica jest tak specjalnie wyprofilowana w celu podniesienia kompresji . Dla świętego spokoju znieś to do tokarza, bądz osoby zajmującej sie planowaniem głowic.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy