Dzisiaj jest 22 sie 2025, 13:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2012, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Czesc. Jako, że kompresja w neosce spadła mi do 5, postanowiłem zmienić jej tłoka. Cylinder jest w dobrym stanie i szlif nie jest potrzebny. Do tej pory jeździłem na oleju mineralnym, z czym wiąże się pytanie:
1. Czy po zmianie tłoka będe mógł zmienić olej z mineralnego na półsyntetyk lub full syntetyk, czy nadal muszę jeździć na mineralnym?
2. Jaką mieszankę mam robić na czas docierania (podajcie w ml/litr)
3. Ile km trzeba docierać cylinder przy zmiane tłoka?
Tłok będzie z gatunku "tych srednich", czyli za 80zł(bodajze meteor).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2012, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 18:12
Posty: 149
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
1. Najlepiej jest jeździć na jednym oleju,ale jak tamten wylejesz i wlejesz nowy to myślę, że nic się nie stanie..
2. 20ml/litr
3. Nie docierać cylinder tylko tłok :P Myślę że 50 km starczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
20ml/ litr to nie za mało? Myślałem ze leje się wiecej podczas docierania. Pytalem sie kolesia w sklepie mowil zeby zrobic 200 kilometrow.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 18:12
Posty: 149
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
200 kilometrów to się dociera aluminiowy cylinder. W tłoku układają się pierścionki w ciągu 20 km. Zrób 50 i gaz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2012, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2011, 13:25
Posty: 220
Lokalizacja: Nowa Wieś
Pojazd:
Kazdy ma inne zdanie , tez wlasnie mam nowy tlok i zamierzam docierac ok. 120km i potem juz gaz . Bo pierscionki i tlok powinny sie wtedy wystarczajaco ulozyc .




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... _BENELLKI_<3 :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 0:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
git444, nie ma obawy olej możesz zmienić na jaki chcesz :) zakładasz tłok i jeździsz normalnie. :)

piotrek997, tłok ułożyć i pierścienie co to za brednie to nie silnik 4t :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2011, 13:25
Posty: 220
Lokalizacja: Nowa Wieś
Pojazd:
Yakuza, Zalezy jak to zrozumiesz ..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... _BENELLKI_<3 :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2012, 12:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
piotrek997, to powiedz mi na jakiej zasadzie w silniku 2t układają się pierścienie? :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2012, 15:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2011, 18:12
Posty: 149
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
toć chyba nie da od razu w pi**e?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy