Dzisiaj jest 16 lut 2025, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2012, 19:16 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 19:09
Posty: 12
Pojazd:
Na początku zatarły mi się tryby przekładni. Po jej wymienieniu skuter nie chciał zapalić bo stracił kompresję. Wymieniłem więc pierścień w cylindrze Hebo Manston 70cc i zrobiłem miejsce na drugi. Teraz więc jeżdżę na dwóch i czuć jak kopie, że ma dobrą kompresję. Jest tylko jeden problem jak ruszam to ma słaby start a później jak jadę na maxa to ma kosmiczne obroty. Co może być tego przyczyną?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2012, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Napisz z łaski swojej jaki masz silnik, setup itd., ułatwi to życie ludziom którzy tu wejdą.

lajt66 pisze:
tryby przekładni

Co to jest? Mechanizmy kickstartera, frezy na wale, przełożenia czy coś innego?

lajt66 pisze:
Wymieniłem więc pierścień w cylindrze Hebo Manston 70cc i zrobiłem miejsce na drugi.

Zrobiłeś miejsce w tłoku na drugi pierścień? :lol: Czy ja źle rozumiem to co piszesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 8:59 
*

Rejestracja: 02 lip 2012, 19:09
Posty: 12
Pojazd:
Silnik minarelli. Tryby przełożenia pod sprzęglem tam co olej sie wlewa. Wczesniej bylo na jednym pierscieniu a teraz jest na dwoch bo nie mozna bylo zrobic szlifu cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy