Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2009, 10:10 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Witam !
Mam 11 letniego boostera spirita (1998 rok). Ostatnio miałem problemy z gaźnikiem (myślałem że za duża dysza). Włożyłem dyszę 80. Było tylko gorzej. Wróciłem do dyszy 90. Na dodatek zgubiłem śrubkę od wolnych obrotów. Dorobiłem starannie ze zwykłej śrubki, tak żeby jak najbardziej przypominała oryginał. Wyregulowałem gaźnik. Skuter pali za 1 razem, ładnie chodzi na wolnych obrotach i w miarę dobrze przyspiesza ( ale nie o to tutaj chodzi). Mój problem polega na tym że na takich samych częściach jeszcze jakiś czas temu mój bws jechał ponad 70km/h z bardzo dobrym przyspieszeniem. Teraz ma średnie przyspieszenie i od 40 do 50 zamula. Od 50 dostaje niezłego kopa ale jego v-max ledwo dochodzi do 60 km/h :shock:
Co może być tym spowodowane ? Może za ciężkie/lekkie rolki ? (aktualnie 5.8 grama, mam jeszcze lżejsze jak coś) Sprężynki sprzęgła i centralka siedzi seryjna ale wątpię aby to miało wpływa na v-max (jak coś to mam +15% do założenia)

Proszę o porady. Będę bardzo wdzięczny bo już nie wiem co mam robić :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 10:17 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
może centralka osłabła?:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 10:19 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
No nie wiem mam +15% jak coś ale wątpię że to v-max poprawi...




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 10:22 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
załóż i zobacz co bedzie. Powinien zniknać muł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 10:28 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Ale mi bardziej chodzi o v-max niż o muła. Z mułem to sobie poradzę gorzej z v-maxem. Dziwne że tak się pogorszył...




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 10:35 
*

Rejestracja: 13 mar 2009, 13:48
Posty: 24
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Sprawdz kompresję bo jeżeli to jest seryjny cylinder to jest to prawdopodobne .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 10:36 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
To napewno nie. Remoncik miał jakiś miesiąc temu. Kompresja jest super. Jeszcze nie dotarty (jakieś 30km zostało :P )




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy