Dzisiaj jest 10 lip 2025, 20:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2009, 19:06 
*

Rejestracja: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 18
Pojazd:
mam apke rally silnik polini sport 50 i wg mnie bierze za duzo oleju i nie wiem jak to sie reguluje no napewno tam przy pompce ale nie wiem ktora srubka i jak to zrobic zeby silnik nie zatrzec, jaka powinna byc prawidlowa dawka ???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 21:27 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Lepiej niech bedzie wiecej niż mniej...ja bym zostawil




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 21:34 
*

Rejestracja: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 18
Pojazd:
ale za duzo tez jest nie dobrze, no i czuc w spalinach niespalony olej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Przy pompce jest nakretka chyba, ale pewny nie jestem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2009, 23:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
henieQ, Nie wiesz to nie pisz.

speedyes, w silnikach Minarelli nie da się regulować ilości podawanego oleju. Było to wałkowane już kilkanaście razy.




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 9:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Wymontuj dozownik i rób własną mieszankę .




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 23:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
Tam ze wzrostem obrotów silnik dostaje większą dawke oleju , moja apa też ciagnie oleju że jezus maria ;D na ssaniu czy zimnym silniku to jest siwo (leje castrol act>evo) ale jak sie zagrzeje troszke to już jest jak byc powinno




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2009, 9:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
wymontuj dozownik oleju... lepiej samemu mieszanke robic jak zatrzec silnik... a to nie problem wozic ze sobą 1L oleju i na stacji dolac troszke po tankowaniu, kup sobie miarke i bedziesz mial pewnosc ze jest wszystko okey :)




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.


Ostatnio zmieniony 07 sie 2009, 9:44 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2009, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2008, 12:19
Posty: 62
Lokalizacja: Lutcza k.Rzeszowa
Pojazd:
Jeżeli masz 50 cm ! ;D To nie wyciągaj bo podaje jak powinno ! Jeżeli założysz 70 albo chodź 50 cm sportowe to dozownik ;D do garażu i olej do schowka ;] Paru kumpli zatarło tak skutery




_________________

Nie ma Boga ... jest MOTÓR !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2009, 11:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Mi też bierze za dużo oleju. Jak jade tak 40 i dam mu w dupe do 70 to mi olej leci filtrem powietrza. Widzę ślady oleju na przekładni :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2009, 17:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
To ładnie daje w p/g powinna pompka robić 1 obrót pełen na 44 obroty wału czy jakoś tak. To coś nie tak jest z tymi waszymi dozownikami oleju.




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 0:45 
*

Rejestracja: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 18
Pojazd:
no mam polini sport 50, przejechane na nim ok 7 tys km i jak niedawno kilka tyg temu rozbieralem silnik aby wymienic wal to cylinder byl prawie idealny wiec chyba wszystko jest ok tylko kurde szkoda ze nie ma regulacji no ale chyba nie ma za duzego sensu wymonowac dozownik i samemu mieszanke robic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2009, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Nie wiem jak w Minarelli jest to dokładnie ale czy przypadkiem linka gazu nie rozdziela się na linkę gazu i na linkę od oleju? Jeśli tak jest to można regulować linkę przy gaźniku na adapterze taką podłużną nakrętką no i tak samo jest przy dozowniku. Idzie linka do dozownika która jest połączona takim właśnie adapterem którym rozkręcając\skręcając dajemy więcej\mniej oleju. Problem w tym że i tak nie wiadomo jaka jest wtedy proporcja oleju. Nie dam sobie za to głowy uciąć że tak jest ale powinno tak być.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2009, 23:45 
*

Rejestracja: 28 lip 2009, 18:10
Posty: 18
Pojazd:
nie w minarelli idzie przewod z olejem do pompki ktore jest za pradnica napedzana przez wal i od niej wezyk do gaznika ktory podaje olej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...