Dzisiaj jest 07 sie 2025, 2:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sie 2012, 20:34 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Witam mam duzy problem.
Mam Aeroxa 2004 nabite 18 tysiecy km.
Chodzi o to ze jak jest zimny , chodzi na zimnym silniku to czuc ta moc , jest taki wark , przyspiszenie jest zajebiste..a jak sie juz zagrzeje zrobie pare km , to jest taki mulasty , nie ma juz takiej mocy , pogarsza sie przyspieszenie..oddalem go do mechanika , rozebral silnim mowi ze wszystko jest oryginalne , w idelanym stanie , aby pasek troche podciachany i powoli zabarwia sie dzwon sprzegla..czemu jak silnik jest cieply /goracy to osiagi sa o wiele mniejsze ? czy czas na remont ? niby wszystko jest idealnie ale nie wiem co sie dzieje..mam na wydanie 1400 zl wiec remont juz moge konkretny zrobic..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 21:02 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 19:16
Posty: 29
Pojazd:
kup jakis cylek i powinno byc dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
czareks, żartujesz sobie ?

NeuTroN., mam to samo tylko sporta mam. Może to głupie, ale kolega mechanik, którey 8 lat robi skutery evo, na racingach, można powiedzieć że już profesionalnie, powiedział że gaźnik do regulacji ;p w Sobotę mu go oddaje, to powiem Ci co i jak, bo też mnie to denerwuje..




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
kamil1234, Wydaje mi się, że twój kolega ma racje mam takie samo zdanie. Porządna regulacja gaźnika powinna załatwić sprawę ewentualnie jest opcja, że sprężyna centralna albo sprężynki sprzęgła straciły właściwości i tak wariują albo może faktycznie już coś z cylkiem.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 23:02 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 15:36
Posty: 92
Pojazd: Aerox -Sr
zobacz czy ci nie ucieka kompresia przez zimeringi jz raz tak miałem i obiaw pasuje do twojego ;]




_________________

Scooter Tuning Is Not a Crime
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2012, 23:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Po pierwsze zimny silnik zawsze będzie " mocniejszy" od ciepłego , NeuTroN., kup wariator i sprzęgło i wtedy osiągi powinny się znacznie poprawić a cyliner jeśli jest jeszcze dobry możesz zostawić i ewentualnie włożyć większy gaźnik lub dysze.




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 7:23 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Macie racje , wlasnie ten mechanik mowil ze cylinder w jednym miejscu byl troche przytarty..powoli zaczynam przygode ze stuntem i chce zrobic remont :

Cylek : http://moto.allegro.pl/cylinder-70-cc-s ... 51364.html

Losyska : oczywiscie SKF tylko C4 czy C3 ? chce do stuntu wiec musi byc moc i wytrzymalosc..

Sprzeglo : http://moto.allegro.pl/sprzeglo-stage6- ... 25130.html - chyba te , w stuncie liczy sie dobry start.

Wariator : jak satrczy kasy to bedzie Polini Speed Control . Co bardziej sie oplaca do stuntu sprzeglo czy wariator ?

Pasek : http://moto.allegro.pl/pasek-napedowy-t ... 33096.html taki zwykly czy lepiej kevlar ?

i pewnie kupie jeszcze dzwon sprzegla WingCooler i tyle , reszte kasy musze na crash pady , stelaz itp Co myslicie ? wiem ze cylek slaby ale nie stac mnie na markowy..a mechanik powiedzial ze wazne na jakim oleju sie jezdzi a ja jezdze na Castrol Racing.


PS : oczywiscie wszystkie uszczelniacze itp tez beda pierscienie itp..walu nie bede wymienial bo nie ma potrzeby a mechanik mowil ze jest ideal i nie ma ani triche luzow.
Co jeszcze warto kupic ? zeby lepiej na kolo wchodzil ? tlumik niestety nie wchodzi w gre , bo mnie nie stac . Gdyby nie te crash pady , stelaz to kupilbym tlumik , mam tlumik jakis taki tuningowy od Aprili zaginany w dol :)


Ostatnio zmieniony 02 sie 2012, 7:27 przez NeuTroN., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 7:34 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 19:16
Posty: 29
Pojazd:
mowilem ze to cylek,to wszyscy o gazniku ;p a nie starczy ci na uzywany tlumikk sportowy jakis? np. tecnigas Next-R uzywane sa po 250zl w dobrym stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 7:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
czareks, nie znasz sie to nie gadaj ok ? jak chcesz stunt to wiadomo ze metrakit lub leoś zx.. a ty mu z tecem wyjezdzasz.. i niby jak moze byc wina cylindra ze na zimnym normalnie jezdzi a na cieplym juz nie ? pomyśl troche, to nie boli.




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 7:59 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 19:16
Posty: 29
Pojazd:
lol? przeczytaj co napissal,a tlumik mu powiedzialem zeby kupil na razie taki poniewaz jest on na pewno lepszy od serii...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 8:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2012, 10:17
Posty: 189
Pojazd:
ale on powiedział, że zaczyna stuntować to wolalbym juz na seri smigac niz na tecnigasie




_________________

Aerox Racing -,^

Zajrzyj do mojej ROXANKI !

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 78#1952678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 8:13 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 19:16
Posty: 29
Pojazd:
no to jego wybor podsunalem mu tylko taki tlumiczek za mala kae jak chce to niech kupi jak nie to nie;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2012, 8:29 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
dobra dzieki , kolega ma Keewya Huriccane ma sprzeglo Stage6 Sporto Pro i wariator Hebo NG i cylek 70cc no name i jakis wklad filtra stage6 i tak mu zapierdziele ze matko.:D
a wydech mam zamiar ladnie wypolerowac.:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy