Dzisiaj jest 28 lip 2025, 0:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2009, 18:47 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Witam,

Mam problem ze skuterem, bardzo proszę o pomoc.
Niedawno kupiłem używanego f15 z niemiec z cylindrem 70ccm polini, przejechałem kilkaset km no i cylinder się zatarł - podejrzewam że dozownik podawał za mało oleju ale to teraz nie ważne.

Wyjąłem cylinder i tłok - tłok jest dosyć sfatygowany, był na nim jeden pierścionek
Cylinder ma lekki próg i kilka rysek, największy problem z tym że od dołu cylinder jest ukruszony - myślę że taki już był zamontowany od początku bo chyba tak by się nie uszkodził pracując.

Wiadomo że nowy w miarę dobry zestaw 70ccm kosztuje parę złotych dlatego ciągle mam nadzieje że gdybym kupił do tego cylindra nowy tłok z pierścieniami to jeszcze dała by się na tym pojeździć (wał wydaje mi się że jest ok- sprzedający mówił że był wymieniony na mocniejszy)

i tutaj pojawia się pytania - jak sądzicie czy to ukruszenie cylindra i ryski eliminują ten cylinder?

http://img222.imageshack.us/img222/8167/zdjcia0003.jpg

http://img269.imageshack.us/img269/6711/zdjcia0004v.jpg

http://img440.imageshack.us/img440/1402/zdjcia0005.jpg

Co myślicie o tym cylku: http://moto.allegro.pl/item703116779_cy ... nitro.html

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Z góry dziękuję.

Pozdro


Ostatnio zmieniony 02 sie 2009, 20:36 przez kamil969, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 19:28 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 22:38
Posty: 14
Pojazd:
moim zdaniem do wyrzucenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 19:37 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lip 2009, 18:34
Posty: 54
Pojazd:
jasne ze do wyrzucenia lepiej zbieraj na nowy cylek :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 21:14 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Z tego co widze to żeliwniak raczej jest to można zrobić szlif tłok pierścienie i dalej ogień na tłoki ;p




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2009, 22:58 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Rysy nie są zbyt głębokie (w sumie na zdjęciach wygląda to gorzej niż jest w rzeczywistości), tak kombinuję jak najtańszym kosztem w miarę dobrze to zrobić...
taki tani cylinder 70ccm - http://moto.allegro.pl/item703116779_cy ... nitro.html
przypuszczam że może nie być trwały, w tym który mi się zatarł problem jest z tym ukruszeniem - tylko że wydaje mi się że on taki musiał być przez poprzedniego właściciela włożony i to działało...
Myślę o szlifie tego cylindra polini, tylko skąd wtedy wziąć tłok i pierścienie i czy to ukruszenie nie będzie przeszkadzało w normalnej pracy.




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 7:30 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lip 2009, 18:34
Posty: 54
Pojazd:
ten cylinder jak na 70 to cos jest za tani bo tylko 239 zl.
lepiej go niebierz bo dlugo na nim niepojezdzisz....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 8:11 
*

Rejestracja: 19 wrz 2008, 10:45
Posty: 154
Pojazd:
O ja pi****le :shock: Za przeproszeniem o.O Co się stało z tym cylem? Dosłownie urwany kawał materiału z cylka :shock:

Zbieraj na nowy, tego nie ma sensu robić, rozumiem jakby tylko się zatarł ale on przecież nie ma kawałka materiału o.O

Autor postu otrzymał ostrzeżenie !


Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 9:12 przez marcjan, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 8:39 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 22:38
Posty: 14
Pojazd:
ten kawałek metalu nie przeszkadza tylko te rychy są za grube ale możesz go wziąć do facia co szlify robi i oceni czy się jeszcze nadaje tylko sprawdź najpierw jaki największy tłok jest dostępny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 11:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 10:07
Posty: 90
Lokalizacja: Włodawa / Lubelskie
Pojazd:
Za dobry tłok i szlif zapłacisz tyle co za drugą używaną 70 w bardzo dobrym stanie.
Także nie bawiłbym się w takie zabiegi.
A ja bym tego cylindra nawet nie zakładał.
Sadząc po zdjęciu to polini corsa. Sam jeżdzę na takim cylku.
Możesz znalezc używkę za jakies 500-600zł.
Sam nadwymiarowy tłok na mielochu kosztuje cos ponas 250, chyba ze brałbys jakis mega nadwymiarowy meteora,ale moim zdaniem cały taki remont mija się z celem. Po mojemu trzeba zrobic wszytsko raz a dobrze.




_________________

DR_Evolutio pisze:
Bling&Bling rox by Czaruś
tego roxa robi chyba najbardziej obczajony człowiek gdyby nie to to speed był by moim faworytem ale rox jest składany z głową
;)

Najładniejszy skuter forum : 3 miejsce ;)
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=28001




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 15:22 
Zbanowany

Rejestracja: 21 lip 2009, 21:28
Posty: 24
Lokalizacja: Kamionka
Pojazd:
Szlif zrobić w tej sytuacji można, ale potem po około 400-500 km przebiegu padnie cylinder. Bynajmniej tak było w moim przypadku w Aprilia Rally.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:02 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
Cylinder możesz spokojnie zakładać bez tych "prowadnic" Kup nowy tłok , i będzie zapierniczać !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2009, 22:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2009, 21:44
Posty: 251
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
Ja bym tego cylka ze stronki na allegro nie polecał 240 zł za cylinder 70ccm i to LC jakoś na pewno nie jest zadowolająca . Żeby to było Ac to może ale nie LC i to 70.
Jednak to 70 i to nie wiem jak będzie sie zachowywało bo też można wydać 500 zł na coś używanego a nie wie sie dokładnie jak to będzie wyglądało




_________________

Runner-Biegacz ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 18:11 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
witam,
Kupiłem tego cylka z allegro za 239 zł, włożyłem go, wszystko poskręcałem i odpaliłem. Odpalił i nagle coś trzasło :( . Gdy zdjąłem głowicę coś z niej wyleciało, podniosłem i zobaczyłem że to zabezpieczenie starego tłoka :/ . Cylinder ma bardzo głębokie rysy, ukruszony dużo mocniej od starego dół itd. Wszystko do wyrzucenia. Kupiłem nowy cylek Polini sport 70cc i boję się żeby znowu coś nie wyleciało. Macie może jakieś sposoby żeby wyczyścić komorę z wałem korbowym bez wyjmowania i rozpoławiania silnika?
Bardzo dziękuje za pomoc.

Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy