Dzisiaj jest 16 sie 2025, 12:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2012, 14:53 
*

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:17
Posty: 125
Lokalizacja: Sępopol
Pojazd:
Siema
Mam problem ze swoim skuterem.
Jest to keeway ze swapką na minarelli AC z 98r.
Od jakiegoś czasu mam problem z obrotami (max ok 6.5k) i prędkością max (teraz prawie nie jeździ).
W silniku jest taki set
Sprzęgło TEC z niebieskimi sprężynkami HEBO i Centralną S6 medium
Oryginalny pasek oraz wariator z rolkami 4.5 POLINI
Wydech Next-r
Oryginalny wał i cylinder z tłokiem NARAKU
Gaźnik 16mm MIKUNI z Keeway'a (Z zestawem naprawczym)
Z tego co zauważyłem to niezależnie od położenia (odkręcenia śrub regulacyjnych) Silnik nie reaguje. Wolne obroty albo 0 (nie trzyma) albo ok 3-4k (skuter ruszał od ok 4.5/5).
Filtr powietrza jest od keewaya i nie ma szans żeby przepuszczał ponieważ jest uszczelniony sylikonem. Zmieniłem nawet przewody paliwowe i filtry paliwa.
Wydaje mi się, że to wina gaźnika ale nie jestem pewny.
Jakie jeszcze mogą być tego przyczyny ?
Może to jakiś błąd przy swapie ? Mam linkę gazu od keeway'a (podwójna razem z linka od pompki oleju)
Dodam, że jeśli podniosę tylne koło to skuter wkręca się na ok 8k max też niezależnie od ustawienia gaźnika. Przez jakiś czas jeździłem na paliwie złej jakości czy mogło to spowodować uszkodzenie gaźnika ?

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam od razu
Czy do takiego setu jest sens zakładać 19mm ? czy 17,5 będzie odpowiedni ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
załóż gaźnik 19mm, moim zdaniem to może gdzieś lewe powietrze łapać, przez to gaźnik nie reaguje na regulacje




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 15:38 
*

Rejestracja: 09 lip 2011, 9:17
Posty: 125
Lokalizacja: Sępopol
Pojazd:
Właśnie jestem na 99% pewny, że nie łapie lewego.
Przed uszczelnieniem filtra dmuchając od strony króćca czuć było, że powietrze ucieka (z zamkniętymi innymi wylotami), a teraz nie czuć, dodatkowo zmieniłem wężyki od paliwa, ponieważ stare były prowizoryczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2012, 23:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
to sprawdź kompreche




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy