Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2009, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:44
Posty: 146
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Jak wyregulować gaźnik oryginalny w Neosie z 2005 r. Czekam na odpowiedź z góry dzięki :).


Ortografia, polskie znaki itp. \\ ToX


Ostatnio zmieniony 18 sie 2009, 22:00 przez goral95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Tak żeby świca miała kolor kawy z mlekiem a wolne obroty były na poziomie 2tyś
+/- 200




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 21:44 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 15:15
Posty: 39
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
teoretycznie w neosie sróbka od powietrza powinna byc wykręcona na 1,75 obrotu no a pozniej ustawienie wolnych obrotów to banał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
oraz iglica ustawiona na środku "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:44
Posty: 146
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
iglica na środek powietrze na 1.75 max obrotu a obroty na własny według siebie.Dzięki Wielkie :evil: Pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 22:21 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 15:15
Posty: 39
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:44
Posty: 146
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Dzięki.Temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2009, 22:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
No nie do końca tak to ma wyglądać... Regulacja wolnych obrotów też jest ważna i w każdym silniku trochę inaczej to wygląda, nie można powiedzieć że dla każdego silnika 1.75 obrotu jest optymalnie, wtedy było by to zbyt proste. Gaźnik reguluje się dokładnie w ten sposób:

Regulacje najlepiej prowadzić od zera kompletnie. Odpalić skuter, rozgrzać go (koło 5 minut żeby na wolnych pochodził), później skręcamy śrubkę od składu mieszanki na maksa, śrubkę jałowych można też trochę wkręcić, skuter może zgasnąć. Teraz odkręcamy śrubkę od mieszanki o jeden pełen obrót. Odpalamy skuter. Może nie będzie chodził równo czy stabilnie ale zaraz do tego dojdziemy. Teraz musimy zmienić wolne obroty na jak najwolniejsze się da po przez śrubkę położenia przepustnicy. Następnie zwiększamy te obroty wykręcając(o ćwierć obrotu maks.) śrubkę od składu mieszanki, i z powrotem zmniejszamy obroty śrubką położenia przepustnicy i zwiększamy je wykręcaniem śrubki od składu mieszanki. I tą czynność powtarzamy do czasu aż odkręcanie śrubki od mieszanki przestanie podnosić obroty, a silnik zacznie chodzić nie równo, wtedy powracamy do ostatniego dobrego ustawienia. Należy pamiętać że silnik może nie reagować od razu na regulacje dlatego po każdej zmianie położenia którejś ze śrubek powinno się dodać gazu, pomaga to uniknąć błędów przy regulacji oraz możemy wtedy ocenić jak silnik wkręca się na obroty. Później zostaje przejechanie się na trasie w której głównie średnie i wysokie obroty górują, a niskich jest najmniej(trasa ok. 5km). Po takiej przejażdżce sprawdzamy stan świecy, powinna być ona koloru kawy z mlekiem lub brązowa. Stanu świecy nigdy nie sprawdza się po pracy na wolnych obrotach czy po odpaleniu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2009, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:44
Posty: 146
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
Dzięki ToX juz wiem wszystko:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy