Dzisiaj jest 28 lip 2025, 20:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2012, 11:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
mam problem . bo zdejmuje dzisiaj cylka i patrze ... a tam czarno - brązowy tłok ... i to nie że z góry . i teras moje pytanie . a cylku krawięć już jest nie wyczuwalna . czyli jak szlif ? i nowy tłok ? .. Bo zatarty raczej nie jest bo spadku mocy nie odczułem .
http://imageshack.us/photo/my-images/405/img1063to.jpg/
Dodam że pierścienie wymieniałem jakieś 300 km temu.




_________________

9


Ostatnio zmieniony 16 sie 2012, 11:42 przez Vein12, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 12:25 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Dobrze jest :P Przypiekło go troszke, ale nic mu nie jest. Miałem gorzej i jeździłem, po czym zima zagościła i zatarłem.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 21:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Pierścienie są lipne, dobry rozmiar kupiłeś? Wkładałeś je przed założeniem na tłok do cylka i sprawdzałeś przerwe na zamki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy