Dzisiaj jest 03 sie 2025, 11:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2012, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Mam pytanie czy jak zdejmę pierścienie z tłoka i włożę je w cylinder to powinny się stykać ? bo mam dosyć dużą przerwę :/ i słabą kompresje. I czy to przez właśnie pierścienie mam tak że muszę trochę powachlować manetką przy odpalaniu ? bo na rozrusznik pali po 10 sec kręcenia :/ a jak się rozgrzeje to muszę pchać bo łapie ale nie chce odpalić :/. a cylek ma przejechane z 500km bo docierałem. Dodam że te pierścienie są strasznie miękkie , a wcześniejsze jakie miałem na zatartym już cylku były twardsze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2012, 7:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Zamki na pierścieniach nie powinny się stykach. Powinno być jakieś maks chyba 0.4mm, bo jak się rozgrzeją to ta szczelina się zmniejszy. Pierścienie powinny być dość sztywne. Pamiętam kiedyś kupiłem do simsona pierścienie po 2zł ;p i były bardzo miękkie i nawet ich nie zakładałem. Kupiłem ori ddr po 10zł za sztukę i były sztywne.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy