Dzisiaj jest 30 lip 2025, 17:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2012, 8:57 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 19:40
Posty: 51
Pojazd:
witajcie
wczoraj jadę do sklepu jakieś 6 km w połowie drogi skuter zgasł i zatrzymał się zsiadłem z niego obejrzałem i spróbowałem odpalić odpalił bez problemu za pierwszym razem
potem wracając ze sklepu 2 km przed domem tak samo zgasł ale niestety już nie zapalił
mósiałem dopchnąć go do domu.
Co myślicie co się mogło stać ??
sprawdzałem dyszę i gaźnik i nie jest zatkany.
Myślę że zatarty cylinder
tutaj są zamieszczone zdjęcia cylindra seryjnego który w moim skucie jest :
http://www.bankfotek.pl/view/1310180
http://www.bankfotek.pl/view/1310181

a i co sądzicie jeżeli jest zatarty lepiej zrobić szlif i jaki tłok tani i dobry do niego i jaki rozmiar
czy lepiej kupić nowy cylinder motoforce za 190 zł albo tec czy arisał za 120 140 zł ??


Ostatnio zmieniony 22 sie 2012, 8:57 przez xxMichalLsxx, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 9:00 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Zatarty. Ja na twoim miejscu kupiłbym tłoka Vertexa i oddał do szlifu.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 9:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
nie kupuj cylindra za tyle , strata kasy i jak nie żeliwny to nawet się nie opłaca . Aluminiowy jak Ci stanie to do wyrzucenia , nie zrobisz szlifa . Szlif i tłok ( jak masz kase to vertex a jak nie to meteor lub RMS)




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 9:56 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Tylko Verta :P Albo naraku, jeżeli jest tylko przytarty.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 10:14 
*

Rejestracja: 07 lip 2012, 21:51
Posty: 52
Pojazd:
Ja myśle, że nie opłaca się seryjny cylinder oddawac do szlifu, ale to już Twoja sprawa. A jak tłok, to bierz vertexa lub meteora. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 10:18 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 19:40
Posty: 51
Pojazd:
myślałem nad kupnem tego cylindra http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2677.bhtml
jakieś opinie możecie udzielić
??
bo nie wiem czy szlif czy kupić tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 10:32 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:32
Posty: 233
Pojazd:
Nie... rób szlif i wsadź meteora lub vertexa jak masz wiecej kasy , ewentualnie jakis cylek za 200-300zł, żadnej chińszczyzny!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 10:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Daruj sobie takie cylindry , bo szybciej Ci stanie niż się nim nacieszysz . :)
Szlif oryginału póki można i tłok . ! Nic innego .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 10:59 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 19:40
Posty: 51
Pojazd:
a trzeba robić szlif czy wystarczy wsadzić nowe pierścienie i tłok ?
i jakie luzy ma mieć montażowa ma mieć ten tłok
i jak zmierzyć czy ten cylek miał już szlifa
i jaki rozmiar tłoka z góry dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 11:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
1. Robiąc szlif dobierają Ci rozmiar tłoka do niego . W zależności u kogo robisz albo kupują Ci sami albo dają CI wymiar do kupna .
2.Szlif musisz zrobić bo wsadzisz nowy tłok i zaraz pójdzie znowu .
3. Zmierz suwmiarką otwór od środka , gdzie siedzi tłok .




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2012, 13:31 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Ja w swoim starym cyclu jak był lekko przytarty kupiłem tłok naraku od innego zestawu, pasował jak po szlifie:p
Tobie polecam kupic nadwymiar i zanieśc go do szlifierni wraz z cylindrem.




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy