Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14 wrz 2012, 14:31 
Witam. Napisałem już temat, ale niestety wystąpił błąd i muszę pisać jeszcze raz.
Skrócę:

Yamaha Aerox
był i jest wariator Polini SC, wydech arrow, stożek revo s-type
była oryginalna 50ccm, teraz jest 70ccm

Dysza w gaźniku (12mm) jest teraz 85. Wcześniej była 78 i różnicy nie ma, a na 50ccm była 62. Wszystko to samo.

Rolki były 3,75, teraz dałem 3g i tylko szybciej się wkręca na obroty, po za tym brak różnicy.

Obroty kręci tak samo jak na 50ccm. Brak zmian.

Może to dziecinne, ale u innych zdaje mi się, że od razu im coś dawało założenie cyla, bez regulacji. Wiadomo, że regulacja potem jeszcze dalej coś dawała, ale i tak bez niczego powinna być różnica.

Cylinder 70ccm od kupna miał przebieg 300km.

Dlaczego się nie zmienia v-max?
Pasek mam zużyty już trochę, ale czy to wpływa na stałą prędkość max?

Potem/jutro będę jeszcze regulował napęd i dziś może kolega pożyczy mi gaźnik 17,5 ale na chwilę obecną chcę wiedzieć dlaczego tak jest.

pozdrawiam ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2011, 16:03
Posty: 164
Lokalizacja: Starogard ;/
Pojazd:
a jaki to cylek ?
i jaka to jest ta predkosc v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 15:05 
v max wg koso DB-01R to ok 72km/h. Wg starego/oryginalnego licznika na linkę to będzie ok 90km/h.

Cylek chiński. Ten za ok. 139 zł. Osobno dokupiona głowica.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 15:15 
*

Rejestracja: 26 gru 2011, 14:45
Posty: 175
Pojazd:
ja aeroxem wy.ierdalam hińskie 70 w 2t wiec nie oczekuj niczego za 140 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 16:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 22:49
Posty: 1002
Lokalizacja: Kłodawa
Pojazd: Aprilia Sr + Alfa 146 Ti
Kumpel miał podobny problem w Keewayu Matrixie, powód? Każdy kanał był inny, krzywy, chropowaty itp... :shock:




_________________

Ktoś się podszywa pode mnie pod nr gg 41030559!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 17:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jaka cena taka moc. Proste. Nic z niego nie osiągniesz wiecej.
za taką kase to sie reguluje napęd a nie tuninguje :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:09 
Założyłem gaźnik 17,5 dellorto. Jeżeli chodzi o przyspieszenie to nawet rwie na koło.
Jeżeli chodzi o v-max to nie próbowałem, bo ciemno i deszcz.

Dodam, że pasek mam na 100% do wymiany, więc zmienię i dam znać. Będę regulował jeszcze ten napęd i wszystko powiem ;D

Zreszta po tym cylu sam sie nie spodziewalem cudów, ale mimo wszystko coś powinno dać V.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 23:55
Posty: 174
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
arek95, do portu cyl daj i jakiś inny wydech :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 20:47 
Jak będzie trzeba zmienić tłok, bo czuje, że kiedyś tam padnie to już cyl do portu dam również.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2012, 21:41 
*

Rejestracja: 08 lip 2012, 20:09
Posty: 43
Pojazd:
Jak dla mnie czysta głupota zamieniać cylek roxa 50 na 70 chinśką...Dozbierać kasy i kupowac coś poziomu sport przynajmniej. Tak jak już wspominał którys forumowicz za to trzeba bylo wyregulowac dobrze napęd.Z 70 chinskiej nie oczekuj za dobrych osiągów.
Chyba ze byś to zlozył na jakimś dobrym tłoczku vertexa bo podobno chinskie cylki 70 maja dobbre wykonanie cylków ale tłoki się nieźle rozłażą.Moja opinia?Dałeś troche dupy z tym cylindrem trzeba było port 50 zrobić i o niebo lepiej by było




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 7:52 
musiek6, powiem Ci, że kupiłem cylinder tanio, więc nie mam wyrzutów sumienia. Znowu w życiu bym nie złożył full sporta czy racinga, bo za tym idzie więcej wydatków, a na ogół tuning skuterków się nie opłaca, tzn. przyrost mocy do kosztów ;D
Dlatego ja jestem zadowolony, że nie musiałem Wału zmieniać i nie wiadomo czego jeszcze. Najwyżej jak mi padnie to będzie port, szlif i nowy tłok dobry i będę dalej latał ;D
Takiego cyla mi przynajmniej nie szkoda. Jedni na nim ujechali 10 000km, a inni 30km. Nie wiem... zobaczę ile mój wytrzyma ;D

Ale tak jak mówiłem. Założyłem wczoraj gaźnik 17,5 i rwie na koło. Z tym, że muszę pasek wymienić i dziś podreguluję coś jeszcze.


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 7:53 przez arek95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2012, 8:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
cylka nie zmieniaj dopóki nie zatrzesz =.=, daj większy gaźnik np 21 chłodzenie super+wszystko z niego wyciągniesz :mrgreen: Zmień pasek i będzie miodzio ;f




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2012, 13:26 
Odkopię trochę. Sprzęgło ślizgało...

Cylek jest elegancki ;)

Dzięki, temat można zamykać.




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy